Hvor er det pinligt
Fra : Olsen

Dato : 24-10-03 23:42

at når man skal tjekke sin mail på TDC's server, at man så skal finde
sig i at der bliver indlæst en masse reklamer, når man egentligt betaler
rigeligt til det firma i abonnement.

Hvorfor jeg skriver det her?

Fordi de ikke gider at svare på mail!!!!

--
Hilsen fra Olsen

snipnospam@olsen.mail.dk

ikke fjerne nospam

Fra : KHJ

Dato : 25-10-03 00:24

"Olsen" <snipnospam@olsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rigeligt til det firma i abonnement.
>
> Hvorfor jeg skriver det her?
>
> Fordi de ikke gider at svare på mail!!!!

Irriteret over det samme spurgte jeg dem og fik svaret, at det var den måde,
de fik financieret den tjeneste. Det mest irriterende er, at man ikke kan
indtaste sit password, førend de er færdige med at downloade de forbandede
reklamebillede, der endog er active-X, så det tager længere tid.

Du kan blokere, så du ikke modtager reklamer, men så får siden helt helt
andet udseende, hvor man lige skal vende sig til at manøvrere rundt.

Imidlertid er fordelen ved webmail nok større, når du kan gå direkte ind i
din mailbox og operere, inden du overhovedet får noget ind i maskinen -
firewall eller firewall ikke. Man kan jo ikke være for forsigtig i vore
dage.

MVH
KHJ

Fra : Olsen

Dato : 25-10-03 01:19

KHJ wrote:

> [...]
> ind i din mailbox og operere, inden du overhovedet får noget ind i
> maskinen - firewall eller firewall ikke. Man kan jo ikke være for

Er du ansat i TDC siden du forsvarer dem?

Dit svar beviser netop hvor tåbeligt det er.

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 25-10-03 14:44

Olsen wrote:

> Er du ansat i TDC siden du forsvarer dem?

Hvis du bare ønsker at folk giver dig ret og klapper dig på ryggen,
vil jeg anbefale dig at søge andet debatforum end usenet.
--
Toke Eskildsen - http://ekot.dk/

Fra : Calle.

Dato : 25-10-03 08:41

KHJ wrote:
> [...]
> ind i din mailbox og operere, inden du overhovedet får noget ind i
> maskinen - firewall eller firewall ikke. Man kan jo ikke være for

Det gælder da bare at holde sin PC up to date, så er der ingen problemer.
Jeg har endnu aldrig haft nedbrud pgå. virus eller lign. Spam tar spampal
direkete på serveren, så jeg ser ingen grund til at fumle rundt i webmail

--
Calle

Fra : Palle Jensen

Dato : 25-10-03 10:01

Olsen wrote in

> at når man skal tjekke sin mail på TDC's server, at man så skal
> finde sig i at der bliver indlæst en masse reklamer, når man
> egentligt betaler rigeligt til det firma i abonnement.

Kan du ikke bare pop3'e den?

Kan vil ikke beabrejde dem at de gør ved deres websider som de vil.

--
Palle Jensen

For kontakt via E-mail: Skift "invalid" ud med "dk"
For contact via E-mail: Change "invalid" to "dk"