Skærme
Fijala 3554
Orion eller Blackview 17" TFT skærm?
Fra : Andrew

Dato : 26-10-03 15:50

Hej

Jeg skal have ny skærm og har set på 2 17" TFT skærme som ser fornuftige ud
(er jo billige, har fine specs, får gode anmeldelser):

Orion S1770T9 17" TFT:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514607891

eller:

Blackview LM721A 17" TFT:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1515447891

Nogen der kan anbefale en af de to ovenstående, eller nogen som vil anbefale
en helt 3. prisbillig 17" TFT.

Kravene er at de ikke flimrer og at de kan klare spil som f.eks.
CounterStrike, Medal of Honor, Flight Simulator 2004 - altså en 17" TFT der
er billig men samtidig ok kvallitet - hvis noget sådant findes

Håber på svar

Mvh Anders

Fra : Tarec

Dato : 27-10-03 22:37

<
<"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
< Hej
<
[...]

Jeg har selv den blackview du nævner (købt hos dataworld. i roskilde).
Den er glimerende, pænt design, hurtig response time osv.
Jeg bruger den pt til 3d animation, spille Max payne 2 og se film. Den kan
klart anbefales hvis man vil ha en god skærm til billige penge.

Eneste minus er at der ikke er dvi

Fra : Andrew

Dato : 29-10-03 00:20

> [...]
> Jeg bruger den pt til 3d animation, spille Max payne 2 og se film. Den kan
> klart anbefales hvis man vil ha en god skærm til billige penge.

KANON - den står til ca. 3000 så det er jo et MEGA godt køb; jeg mener 17"
fladsskærm til 3K er sgu da kanoN!

Hvad med pixelfejl? hvor mange?

/anders

Fra : Pernille *S*

Dato : 29-10-03 08:52

> Blackview LM721A 17" TFT:
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1515447891

Bruger selv ovenstående skærm. Købte den for 2.899,- (tror jeg), og
det er da billigt, er det ikke?

Jeg bruger ikke DVI, så den møder alle mine krav på en fin måde. Var
selvfølgelig spændt på, om der var pixelfejl på den, men efter at have kørt
en skærmtest (fra Nokia(?)), kunne jeg se, at der ikke var en eneste :)