Skærme
Fijala 3554
Acer fladskærme
Fra : TT

Dato : 25-10-03 23:03

Hej NG

Er der nogen der kan fortælle om hvilke acer tft skærme der har den nyeste
panel (S-IPS)
Jeg kan ikke rigtig finde noget om det

mvh
TT

Fra : Dr.Ralph

Dato : 26-10-03 08:27

> Er der nogen der kan fortælle om hvilke acer tft skærme der har den nyeste
> [...]

Så vidt jeg ved, så er der ingen Acer, der (endnu) benytter S-IPS eller IPS
paneler - mener de alle sammen enten benytter MVA- og TN+ paneler.
Men der er efter sigende nye TFT skærme fra Acer på vej som jeg skriver
dette nu - og jeg ved ikke om Acer har benyttet sig af (S)IPS i nogle af
disse......er selv lidt spændt på dette. En forum deltager herinde fra
gruppen har den nye Acer 17' TFT, der afløser AL732 til test for
øjeblikket. Vi er mange, der venter spændt på hans bedømmelse af skærmen :)

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : TT

Dato : 26-10-03 16:07

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gruppen har den nye Acer 17' TFT, der afløser AL732 til test for
> øjeblikket. Vi er mange, der venter spændt på hans bedømmelse af skærmen

Så tror jeg at jeg vil se tiden an mht. til køb af skærm

TT

Fra : Flare

Dato : 27-10-03 00:09

> Så tror jeg at jeg vil se tiden an mht. til køb af skærm

Jeg kan nu ikke forstå at man går SÅ meget op i hvad type panel det er. Det
er ligsom kommet inflation i det. Acer AL732 vil helt sikkert opfylde dine
behov. Den står fantastisk, den er pefekt i spil, at et IPS panel så skulle
være bedre...øhhh...nå.

Bare mine b7.

Anders

Fra : slet DU8TR

Dato : 27-10-03 07:45

Flare <plzAksForIt@theNG.spam> skrev:

> [...]
>Acer AL732 vil helt sikkert opfylde dine
>behov. Den står fantastisk, den er
>pefekt i spil, at et IPS panel så skulle

Den jeg har kigget på er AL1931. Altså 19 tommer. Jeg skal
ikke bruge den spil. Kun programmer og internet

TT