ECS L7VTA - Raidcontroller
Fra : Ukendt

Dato : 27-10-03 10:20

På mit bundkort er der en raidcontroller.
Er det mulig kan at sætte en harddisk på - så jeg bruger
de to alm ideporte med hver 2 enheder på og derudover sætte En og kun en
hdisk på raiden?
I givet fald hvordan?
mvh
Flemming Løvenhardt

Fra : Thomas Hansen

Dato : 27-10-03 10:26

"Flemming Løvenhardt" <f.lovenhardt-snabela-mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3f9ce301$0$27436$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> Er det mulig kan at sætte en harddisk på - så jeg bruger
> de to alm ideporte med hver 2 enheder på og derudover sætte En og kun en

du skulle bare kunne sætte den på og så skutte den køre
det er først når man sætter 2 ens hder på at den sætter dem sammen som en

Fra : Henrik Dissing

Dato : 28-10-03 17:18

On Mon, 27 Oct 2003 10:26:14 +0100, "Thomas Hansen" <asjhfka@kjs hdf.fg>
wrote:

>du skulle bare kunne sætte den på og så skutte den køre
>det er først når man sætter 2 ens hder på at den sætter dem sammen som en

Vel da kun hvis man be'r den om det?
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)