Strømforsyning til ATX bundkort
Fra : EA 2730

Dato : 24-10-03 01:21

Hej NG
Jeg har tænkt mig, at bygge en strømforsyning til et ATX bundkort og vil
i den forbindelse gerne vide, om sådan et starter op når det tilsluttes
±12V + ±5V+ 3.3V.
Det skal forstås på den måde, at jeg ikke vil bruge de 5V til stand-by
og derved bruge afbryderfunktionen i den normale strømforsyning.
Håber på et positivt svar.

Ejvind Andersen
Fjern"xx"

Fra : EA 2730