Atter Sierra
Fra : Kenneth Andersen

Dato : 23-10-03 22:17

Nu hvor min Sierra fik lavet rust, har jeg jo været på prøvetur. Jeg har
oplevet flg på flere gamle escorter: Når man gir den fuld gas lyder den som
om der er "grus" i maskieriet!

En typisk fejl, dog har de forder (mange snart) jeg har haft kørt
ufortrødent videre med dette?

Hvad er fejlen? Vel ikke grus i bogstaveligste forstand?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 23-10-03 22:47

Hej!

Kenneth Andersen wrote:

> Nu hvor min Sierra fik lavet rust, har jeg jo været på prøvetur. Jeg har
> oplevet flg på flere gamle escorter: Når man gir den fuld gas lyder den som
> om der er "grus" i maskieriet!

Hvor gamle har de været? Mark 1,2,3,4 eller 5?

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 24-10-03 00:12

Primært 3 og 4´ere...

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-03 06:50

> [...]
> ufortrødent videre med dette?
>
> Hvad er fejlen? Vel ikke grus i bogstaveligste forstand?

Fejlen er opslidte/defekte krumtaplejer eller krydspindslejre

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-10-03 11:23

"Kenneth Andersen" <dengiftigemand@NOSPAMhotmail.com> skrev
i en meddelelse
> [...]
> haft kørt ufortrødent videre med dette?
>
> Hvad er fejlen? Vel ikke grus i bogstaveligste forstand?

Måske lidt tændingsbanken ?

Per --Ford Sierra 1,6 (S) 1987--
www.perbeer.ninja.dk - Formel 1 - mere end 2,5 GB video
online Nu med highlights fra 2002 og 2003 + meget mere