FASTMONTERING AF NOKIA 6080/6081/6090.
Fra : claus-betina

Dato : 23-10-03 21:01

ER DER NOGEN DER LIGGER INDE MED EN MONTERINGSVEJLEDNING OG HVORDAN MAN
LAVER RADIOMUTE.
MAILTO:CLAUS-BETINA@MAIL.FJERN.DK

CLAUS

Fra : Thostrup

Dato : 23-10-03 22:22

"claus-betina" <claus-betina@mail.slet.dk> wrote in message
> ER DER NOGEN DER LIGGER INDE MED EN MONTERINGSVEJLEDNING OG HVORDAN MAN
> LAVER RADIOMUTE.
> MAILTO:CLAUS-BETINA@MAIL.FJERN.DK
>
> CLAUS

Okay, det var ikke din Caps Lock der var trykke på ved en fejltagelse kan
jeg se! Men bare dig der tror du får meget bedre hjælp eller hvorfor?

Men dit spørgsmål er måske radio afhængigt?

Mvh Thostrup

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 24-10-03 07:41

"claus-betina" <claus-betina@mail.slet.dk> wrote in message
> ER DER NOGEN DER LIGGER INDE MED EN MONTERINGSVEJLEDNING OG HVORDAN MAN
> LAVER RADIOMUTE.
> MAILTO:CLAUS-BETINA@MAIL.FJERN.DK

Jeg ved ikke liiige med 6080 serien, men med mit Carkit 91 er der en gul
ledning (mener enda der står mute på den - eller kan du måle hvilke
ledninger der går høj/lav når telefonen ringer, så mange er der heller ikke
:)) der skal til radio-mute ledningen på min radio.
Alternativt kan du købe en mute-box - jeg vil også antage den findes til dit
carkit. Det er en lille boks man sætter imellem iso stikket på radio og
højtalere - når telefonen ringer slår boxen højtalerne over på carkittet
istedet. Den koster ~500kr ved enhver sonofon pusher.

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Martin

Dato : 24-10-03 22:45

Dennis Pedersen <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f98c970$0$69996$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> "claus-betina" <claus-betina@mail.slet.dk> wrote in message

Den gule ledning giver et stelsignal fra sig når telefonen ringer, eller man
ringer fra den. Du må ikke belaste den gule ledning med mere end ca 50mA,
gør du det alligevel skal der hældes ny røg på telefonen
En mutebox kan vi nok handle om, hvis du dropper mig en mail.
Mvh
Martin

Fra : claus-betina

Dato : 25-10-03 00:13

Hej Martin.
Du skal bare fjerne slet eller slette fjern i de to emailaddresser
nedenunder.
Claus