Colaflaske
Fra : Olesen

Dato : 23-10-03 20:43

Forruder og håndvarmt varmt-lunkent vand samt
1.5 ltr colaflasker..

Anbefales til afisning ved ca. 5 minusgrd. ?

Fra : Ted

Dato : 24-10-03 00:16

varmt-lunkent vand
------------

Hmm. har prøvet engang, og ruden revnede straks.

Teddy

Fra : Roberto Saldo

Dato : 24-10-03 07:05

Ted wrote:
> varmt-lunkent vand
> ------------
>
> Hmm. har prøvet engang, og ruden revnede straks.

Hmmm jeg hældte 1.5L 50 grader varmt vand på forruden her til morgen.
Det var vel -7 og der skete ikke andet end at ruden blev ren og pæn.

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

"Recursive: Adj. See Recursive."

Fra : John Sahl

Dato : 24-10-03 07:12

Ted wrote:
> Hmm. har prøvet engang, og ruden revnede straks.

Hvilken bil og årgang, jeg tænker på hvilken slags rude
der sad i den bil?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Ted

Dato : 24-10-03 09:02

Hvilken bil og årgang, jeg tænker på hvilken slags rude
> der sad i den bil?
--------------------

Jeg kan desværre ikke huske det længere. men den var vist blå

Den har sikkert haft en begyndende revne, eller et stenslag i forvejen.

Teddy

Fra : John Sahl

Dato : 24-10-03 09:20

Ted wrote:
> Jeg kan desværre ikke huske det længere. men den var vist blå

Ah, den så jeg vist den anden dag...

> Den har sikkert haft en begyndende revne, eller et stenslag i
> forvejen.

Ja, det er jo en risiko man tager så ,-)

Fra : Unlimited

Dato : 24-10-03 13:22

> Hmm. har prøvet engang, og ruden revnede straks.

Det var garanteret fordi du brugte en 1½l sprite flaske ;)

Fra : John Sahl

Dato : 24-10-03 07:13

Olesen wrote:
> Forruder og håndvarmt varmt-lunkent vand samt
> 1.5 ltr colaflasker..

Har virket perfekt for mig i alle 17 år jeg har brugt det..

Fra : Petersen_Michael

Dato : 25-10-03 15:40

> Forruder og håndvarmt varmt-lunkent vand samt
> 1.5 ltr colaflasker..
>
> Anbefales til afisning ved ca. 5 minusgrd. ?

jeg plejer at fylde EL kedlen,
spise morgenmad drikke en kop The
hælde resten af det godt og vel lune vand
ud over front og sideruder på firma gryden

lunkent vand, hjælper forlidt / for langsomt..

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg