ECS K7S5A, PCB version ?
Fra : J. Jensen

Dato : 23-10-03 17:30

Hej

Jeg skal opdatere bios'en på et ældre K7S5A bundkort, men synes ikke jeg kan
se PCB versionen nogen steder på printet.

Andre K7S5A bundkort jeg har opdateret gennem tiden har alle tydeligt haft
påstemplet 3.1 eller lignende.

Hvilken version vil i tro der er tale om når det eneste der står på printet
er K7S5A?

Kender intet til alder da det ikke er min egen maskine.

Mvh
Jesper

Fra : J. Jensen

Dato : 23-10-03 17:58

Det gav sig selv.

Bios linket til V1.1/V3.1 pegede på den samme fil, og eftersom der ikke er
andre K7S5A kort med AMI bios skal den virke (det er helt sikkert ikke et
PRO)

Jesper