Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Nyt HIGH END TFT på vej...........
Fra : Dr.Ralph

Dato : 23-10-03 12:31

Så skulle rygtet være bekræftet af unavngiven kilde :)

LG Philips's nye S:IPS paneler er på vej ud på markedet......

Viewsonic kommer indenfor 2 måneder med en Vp201s/b+ model, hvor panelet
får en 16 ms responstid og kontrasten øges til 400:1

Samme panel kommer til at sidde i NEC's afløser for NEC2080UX - den kommer
til at hedde 2080UX+

Nec er også på vej med 2180UX - en 21,3 ' TFT med S-IPS panel.

Så det er på tide at spare sammen nu :)

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Thomas Madsen

Dato : 23-10-03 12:37

Dr.Ralph skrev:

> Så det er på tide at spare sammen nu :)

Du har vel tilfældigvis ikke hørt noget nyt om denne her:
<http://www.lgphilips-lcd.com:8888/en/product/monitor.html?tg=view&idx=175> ?

Madsen.

Fra : Zulu

Dato : 23-10-03 15:05

"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Du har vel tilfældigvis ikke hørt noget nyt om denne her:

<http://www.lgphilips-lcd.com:8888/en/product/monitor.html?tg=view&idx=175>
?

Nogen der ved hvorfor man sætter en side til at køre på port 8888??
Jeg blev nødt til at tilføje porten til min firewall i min router for at få
lov at komme ind!

Zulu

Fra : Dr.Ralph

Dato : 23-10-03 16:02

> Du har vel tilfældigvis ikke hørt noget nyt om denne her:
> <http://www.lgphilips-lcd.com:8888/en/product/monitor.html?tg=view&idx=175> ?

Nej intet - men venter selv i spænding på nyt om denne.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : ehj

Dato : 25-10-03 19:03

> Du har vel tilfældigvis ikke hørt noget nyt om denne her:

<http://www.lgphilips-lcd.com:8888/en/product/monitor.html?tg=view&idx=175>
?

I Jyllandsposten i torsdags skrev de i Derhjemme sektionen en del om et nyt
23" LCD TV fra Philips, det kan være at det også har VGA eller DVI indgang
:)

Fra : Thomas Madsen

Dato : 25-10-03 21:21

ehj skrev:

> I Jyllandsposten i torsdags skrev de i Derhjemme sektionen en del
> om et nyt 23" LCD TV fra Philips, det kan være at det også har VGA
> eller DVI indgang :)

Jeg ville nødig bruge et sølle TV som computermonitor :)

Madsen.

Fra : Lars Krag

Dato : 23-10-03 12:57

"Dr.Ralph" skrev i en meddelelse ...

> [...]
> Viewsonic kommer indenfor 2 måneder med en Vp201s/b+ model, hvor panelet
> får en 16 ms responstid og kontrasten øges til 400:1

Ah, så ser det ud til at jeg "gættede" rigtigt

> Nec er også på vej med 2180UX - en 21,3 ' TFT med S-IPS panel.

Se den bliver interessant. 1600x1200 på en 20" TFT er ikke for folk med halvsløjt
syn, den sktra tomme er sikker guld værd hvis man sidder og koder eller lign.

> Så det er på tide at spare sammen nu :)

Ok, vi starter forfra...... for Gud véd hvilken gang....

/Lars

Fra : Mygind

Dato : 23-10-03 13:20

"Lars Krag" <larskrag@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ok, vi starter forfra...... for Gud véd hvilken gang....
>
> /Lars

Ja det var sku billigere dengang lego var det fedeste¨

Mvh Mygind

Fra : Christian Spøer

Dato : 23-10-03 14:33

> Ja det var sku billigere dengang lego var det fedeste¨

Et Star Wars rumskib i 20 dele til 500 kr er ikke min ide om billigt...

Mvh
Christian

PS: Jeg har forstået pointen ;)

Fra : Dr.Ralph

Dato : 23-10-03 16:06

Er det design I går efter, så kig lige her:

http://www.eyegonomic.com/page.dsp?page=131

Ren aluminiums ramme - desvære PVA panel - (TN+ i X15, X17 og T15 modellen)
fra Samsung - men flotte er de - det er prisen også:

T15: 7.500 kr
T17: 12.500 kr
T19: 16.500 kr
T22: 29.000 kr

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Thomas Madsen

Dato : 23-10-03 16:56

Dr.Ralph skrev:

> http://www.eyegonomic.com/page.dsp?page=131
>
> Ren aluminiums ramme

Grim kan man jo ikke just kalde det. Ikke efter min mening i hvert
tilfælde. :)

Madsen.