5,98 i roskilde imorges
Fra : Allan Jørgensen

Dato : 23-10-03 08:31

ahh tankede lige bilen helt op hos statoil i roskilde på københavnsvej til
5,98 kr
listeprisen var 6,10 men der var åbenbart rabat når man brugte automaten.
den fik lige 47L til 280 kr )

--
Allan
polo 1,6

Fra : Roberto Saldo

Dato : 23-10-03 08:40

Allan Jørgensen wrote:
> [...]
> 5,98 kr
> listeprisen var 6,10 men der var åbenbart rabat når man brugte automaten.

Tja du var jo mere eller mindre nød til det, det var jo nærmest på dampene det
sidste stykke - lykkens pamjulefis :)

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

"Recursive: Adj. See Recursive."

Fra : ReeBuz

Dato : 23-10-03 08:58

Damn, jeg fyldte op på Metax på Københavnsvej til 6,46 i går aftes.

Nogen der ved om der er regler for opbevaring af benzin - jeg kunne da godt
fristes til at hamstre lidt en gang imellem.

--
Patrick

Fra : Christabel & Anders

Dato : 23-10-03 09:17

Yep MAX 5 L.

Damn det er surt, kunne nemlig også godt tænke mig at "hamstre", men igen,
hvis man spilder for meget når man hælder det på vognen så ryger fidusen jo!

Med venlig hilsen

Anders
Klik ind på: www.vesterhavsrock.dk

Fra : Mureren

Dato : 23-10-03 10:05

> [...]
godt
> fristes til at hamstre lidt en gang imellem.
Og her er det link jeg glemte i den sidste post
http://www.retsinfo.dk/_GETDOC_/ACCN/B19851130045-REGL

Mvh.
Mureren

Fra : Mureren

Dato : 23-10-03 10:05

> [...]
godt
> fristes til at hamstre lidt en gang imellem.

Det er der skam....og ret strenge endda !
(jeg kan ikke helt huske det, men din 5 liters benzindunk bag i bilen er
knapt nok lovlig
Kig i kapitel 3.

Mvh.
Mureren

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 24-10-03 09:42

"Roberto Saldo" <robertosaldo@yahoo.dk> wrote in message
> Tja du var jo mere eller mindre nød til det, det var jo nærmest på dampene
det
> sidste stykke - lykkens pamjulefis :)

hehe ja næsten men nu havde jeg planlagt turen forbi, fordi jeg havde kigget
ind på benzinpriser.dk og set at den stod til 6,18kr. at den så var faldet
siden, tja behøves vel ikke at sige at man blev lidt glad

ja hvor meget kan der egentlig være i sådan en polo tank ?
da vi var på ferie i blåvand der fik den 48L på en tankstation i varde og
der var jeg nede at kigge under bilen for at se hvor det løb ud for den
klikkede først ved 46L og tog så let som ingenting de 2L ekstra???

hidtil har jeg maks kunne fylde 45 L på den og som regel kun 42-44L...

--
Allan
polo 1,6

Fra : Roberto Saldo

Dato : 24-10-03 09:48

Allan Jørgensen wrote:
> [...]
> der var jeg nede at kigge under bilen for at se hvor det løb ud for den
> klikkede først ved 46L og tog så let som ingenting de 2L ekstra???

Det ligger og skvulper i halsen.
På vej tilbage fra Varde, da vi skulle kigge på Yodaen, begyndte
svigerfars Ford at hoste i Slagelse vi nåede heldigvis ind på tanken.
Den tog 65L i en 60L tank ...

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 24-10-03 21:47

> Det ligger og skvulper i halsen.
> På vej tilbage fra Varde, da vi skulle kigge på Yodaen, begyndte
> svigerfars Ford at hoste i Slagelse vi nåede heldigvis ind på tanken.
> Den tog 65L i en 60L tank ...

5 l ekstra er også en sjat.... stor hals

polo'en har en 45L tank men regner man reservetanken med i de 45L eller er
de oveni og har den i det hele taget en reservetank?

på mc'en er der 18L og 3,4L i reserve, men de 3,4L er med i de 18L så reelt
er tanken ikke så stor, og der har jeg aldrig været i nærheden af de 18L.
maks påfyldning har været 16L, og der var ikke meget tilbage i tanken den
dag

--
Allan
polo 1,6

Fra : Lars H.

Dato : 23-10-03 09:38

Du kan bruge http://www.benzinpriser.dk til at finde de billige
priser.

--
Wonder why?

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 24-10-03 09:45

"Lars H." <user@computer.dk> wrote in message

> Du kan bruge http://www.benzinpriser.dk til at finde de billige
> priser.

jep det var lige det jeg gjorde, og det kunne jo godt betale sig for den var
lige 20 øre billigere end der stod på siden. var selv inde bagefter og sætte
den pris på jeg betalte!!

--
Allan
polo 1,6