Billeder på hjemmeside
Fra : Søren Kirch

Dato : 11-04-01 20:17

Hej!

Jeg er nu langt om længe blevet færdig med en hjemmeside om vores
fodboldhold. Siden er langt ud på subnet, men de billeder/grafikfiler jeg
har tilføjet siden, vises ikke. Der er blot en firkant, hvor der er et rødt
kryds i øverste venstre hjørne!

Håber nogen kan/vil hjælpe mig!

På forhånd TAK

Søren Kirch

Fra : Camilla Scharff

Dato : 11-04-01 21:14

Hej Søren

Det ville hjælpe rigtig meget, hvis du gav linket til din hjemmeside, det
gør det en anelse lettere at finde fejlen... men et par hurtige bud kunne
være:
1. Der henvises til billeder, som ligger på din harddisk (de er ikke
importeret til FrontPage)
2. Du har glemt at uploade billederne
3. Du har uploadet billederne i et forkert bibliotek (hvis du har lagt dem i
en mappe, som hedder billeder i FP, så skal de ligge i en tilsvarende mappe
på subnet)
4. De hedder noget med æ,ø,å eller lignende (specialtegn)

Mvh. Camilla

Søren Kirch <s_kirch@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:x62B6.33928$o4.2457700@news010.worldonline.dk...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-04-01 21:17

Wed, 11 Apr 2001 21:17:29 +0200, skrev "Søren Kirch"
<s_kirch@worldonline.dk>:

> [...]
>har tilføjet siden, vises ikke. Der er blot en firkant, hvor der er et rødt

Men der er åbentbart ingen der må se siden, når du ikke giver en url.

Og uden den er det meget svært at svare på, hvad der er galt.

Den hyppigste fejl er at der er forskel på store og små bogstaver, når
siderne bliver lagt på en server.

Hvis en billedfil hedder Billed.JPG og stien viser Billed.jpg, så vil
det røde kryds komme.

Men der er mange andre fejlmuligheder, så kom en adresse til din side.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.