Oliefyrsfjernbetjeningsbrugervejledning ?
Fra : Michael Schrøder

Dato : 23-10-03 06:06

Jeg har et oliefyr med en fjernbetjening kaldet TP5

Jeg kan ikke finde ud af at stille uret i den, er der nogen der har et link
til en brugsanvisning ?

mvh Michael

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 23-10-03 06:09

"Michael Schrøder" <news4mis1@schroeder.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har et oliefyr med en fjernbetjening kaldet TP5
>
> Jeg kan ikke finde ud af at stille uret i den, er der nogen der har et
> [...]

Udfra hukommelsen

Tænd den

tryk på P
tryk på P igen, nu blinker klokken
Stil klokken med pilene
tryk på send

mvh
Bendt

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 25-10-03 08:11

"Bendt Rasmussen" <razz2@dutpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Udfra hukommelsen
>
> Tænd den
>
> tryk på P
> tryk på P igen, nu blinker klokken
> Stil klokken med pilene
> tryk på send

Korrekt.

Jeg har nemlig en ekstra fjernbetjening til en sådan TP5...
Den kan styrer op til 4 stk., og jeg havde to, men da jeg solgte bilen ville
køberen ikke give noget for nr. 2 fjernbetjening...
Så den er til salg, og ikke solgt, hvorfor jeg lige kunne se efter i
brugsanvisningen....

(Hvis nogen påstår at dette er en skjult salgsannonce, så har de ret)

--
Mvh. Morten Fruergaard