Hvordan gemmer jeg foretrukne links?
Fra : Kong Kent

Dato : 22-10-03 21:10

Jeg skal have formateret hele svineriet på lørdag, men vil gerne beholde
mine foretrukne links. Hvordan gemmer jeg dem, og så senere importerer dem
fra fil til den nye, og tomme, explorer?

På forhånd tak.

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 22-10-03 21:19

On Wed, 22 Oct 2003 22:10:11 +0200, Kong Kent wrote:

> Jeg skal have formateret hele svineriet på lørdag, men vil gerne beholde
> mine foretrukne links. Hvordan gemmer jeg dem, og så senere importerer dem
> fra fil til den nye, og tomme, explorer?

Kopier dem over på en diskette eller harddisk. "Favoritterne" er bare *.url
filer, så det er lige til at gå til.

Når du så har geninstalleret så smid dem tilbage i mappen, hvor de nu skal
ligge. Det afhænger af dit styresystem... så søg selv efter hvor dine
favoritfiler (*.url) ligger.

--
Lars

Fra : Leony

Dato : 23-10-03 14:46

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skal have formateret hele svineriet på lørdag, men vil gerne
> beholde mine foretrukne links. Hvordan gemmer jeg dem, og så senere
> importerer dem fra fil til den nye, og tomme, explorer?

Svjv husker gemmes foretrukne i en mappe der hedder "foretrukne". Dette
gælder alle Windowsversioner, så søg efter foretrukne, kopier mappen til
diskette, overskriv mappen på det friske OS med backuppen.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 24-10-03 19:55

> [...]
> mine foretrukne links. Hvordan gemmer jeg dem, og så senere importerer dem
> fra fil til den nye, og tomme, explorer?

Vælg importer/eksporter i menuen filer og vælg så eksporter foretrukne
emner.
Vælg derefter placering hvor filen (bookmark.html) skal gemmes. Når de så
skal hentes ind igen,
vælger du så igen eimporter/eksporter ->Importer foretrukne emner->Importer
fra en fil
eller adresse (dvs. den placering du eksportererde filen til).

Mvh,
Rasmus Bertelsen