Autoradio
Fra : LL

Dato : 22-10-03 17:57

Jeg ved ikke om det her er den rigtige gruppe at stille dette spørgsmål, men
jeg prøver...

Jeg stiller spørgsmålet for en min bror - så oplysningerne er lidt
sparsomme... men:

Hvordan tager man den originale autoradio ud af en Opel Corsa Joy 1.4i fra
1995???
Han påstår at der ikke umiddelbart er noget "slidser" til en/to "nøgler" i
siderne - så hvis der ikke er det, hvordan gør man så - håber der er nogen
derude, der ved hvad man skal gøre - på forhånd tak...

LL

Fra : Coach [4130]

Dato : 22-10-03 19:17

I min gamle Opel Corsa Sport 1995 sad der en orig. Opel radio (Blaupunkt)
Jeg vil næsten gå ud fra det må være samme type radio der er tale om?

De har altid 2 huller i hver side, hvor der skal bruges en Unøgle med
modhagere på.

Hvis du ikke kan få noget ned i hullerne, kan det være at Opel har sat en
lille umbraco skrue i hvert hul, som så først skal skrues ud?
Måske er der sat et afslutningsramme rundt om radioen der dækker for
hullerne?

mvh
Bri@n

Fra : LL

Dato : 22-10-03 19:24

thx - de sidder garanteret under 4 umbraco skruer, dem nævnte han nemlig...

Fra : Coach [4130]

Dato : 22-10-03 19:35

Aha... hvis de nogensinde skal tilbage igen, de der skruer, så skru' dem kun
lige ned plant med radioen, ellers havner de nemt nede i bunden af bilen (
og de er ikke lette at finde igen...har prøvet).

mvh
Bri@n