Sierra igen
Fra : Kenneth Andersen

Dato : 22-10-03 17:08

Har lige hentet den hos rustmanden. det kostede 2300 incl grunder.... fint
ik?

MEN den har en underlig ting: Hvis man skifter gear tidligt (så den lader på
ca 2000 rpm) så RUNGER hele kabinen kraftigt. HVad kan det skyldes? Det er
jo nogle motor-vibrrationer der forplanter sig eller lign, for lige så snart
man er ovre et vist punkt er det helt væk.

Så har den også en vindstøj som noget der lyder som e helikopter...

Det er de vel ligeglade med til syn? har foreløbig booket den 29/10

Fra : Olesen

Dato : 22-10-03 17:53

"Kenneth Andersen" <dengiftigemand@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

snart
> man er ovre et vist punkt er det helt væk.

Nu du nævner kabineresonans, så har min intet af den slags.
Har sjovt nok ikke tænkt på det før du nævner det.
Vil prøve at 'søge' efter det i morgen..

> Så har den også en vindstøj som noget der lyder som e helikopter...

En helicopter siger vel kun "flap flap flap"..) ?
Ellers er det din turbo du hører..

> Det er de vel ligeglade med til syn? har foreløbig booket den 29/10

Du kan snildt udskyde syn 2-3 måneder vil jeg tro..)

Fra : John Sahl

Dato : 22-10-03 17:59

Kenneth Andersen wrote:
> [...]
> skyldes? Det er jo nogle motor-vibrrationer der forplanter sig eller
> lign, for lige så snart man er ovre et vist punkt er det helt væk.

Det må helt klart være ophæng eller bøsninger der er defekte.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk