/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Tilsætning: Tvivlsom benzin-fidus
Fra : Henrik B.


Dato : 22-10-03 13:52

Hej.

Interessant artikel i EB i dag. Ja, ja, ved godt m.h.t. avisen, men da
kilden er Teknologisk Institut, er det vist i orden:

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=223340

Hér teksten:

Et jævnligt smut på motorvejen har samme effekt som de nye typer
benzin, og så er det billigere


Tekst og foto af Thomas André Petersen - 11:45 - 20. okt. 2003


Det kommer alt sammen fra den samme balje i enten Kalundborg eller
Fredericia, uanset om det sælges hos Shell, Hydro Texaco, Q8 eller Statoil.
Det er alt sammen 95 oktan. Forskellen består udelukkende af den sjat
additiver, som bliver tilsat, når tankvognene henter benzinen på
raffinaderiet.

Nogle vil måske endda sige, at den virkelige forskel er, om Tom
Kristensen redder sit eget og sine medtrafikanters liv med en livsvigtig
overhaling, eller om en kappeklædt familiefar med hentehår og Nitro 3000 i
lommelærken kan flyve en fødende familie til undsætning.

De lover os renere forbrænding, hurtigere acceleration og bedre
brændstof-økonomi, og hvem vil ikke have det?

Der er bare lige den hage ved det, at for at få alle disse mirakler ud
af din bil, skal den være syg først. Ventiler og cylindre skal være kokset
til i en sådan grad, at det går ud over forbrændingen, og den bilsygdom er
ikke særligt almindelig, forklarer Ken Friis Hansen, der er centerchef på
center for forbrændings- og motorteknik på Teknologisk Institut.

KØR EN TUR
- Det er kun biler, der kører mange småture og aldrig bliver varme,
der kokser til. Kører man bare et kvarters tid ud ad motorvejen med jævne
mellemrum, så brænder koksen af, og så er der ingen grund til at bruge den
dyre additiverede benzin, forklarer Ken Friis Hansen.

Hverken han eller andre betvivler, at de har en rensende effekt på
tilkoksede motorer, men de skal altså være i stykker, før man kan reparere
dem.

DYRT
Benzinselskaberne siger, at op imod 30 procent af bilmotorerne
herhjemme er mere eller mindre tilkoksede, men FDM har lavet en
undersøgelse, der viser, at mindre end 10 procent af den danske bilpark har
problemer med koks på ventilerne.

Det morsomme er bare, at ingen gør pensionisten og den hjemmeløbende
husmor med et dagligt kørselsbehov på 40-50 meter opmærksomme på, at deres
motorer har godt af at blive renset i ny og næ.

Kører man rigtigt mange kilometer og har intentioner om at være god
ved sin bil, synes man måske, at det der med supersuppe lyder meget godt.
Det er bare ikke de biler, der har brug for at blive renset.

Der er på den anden side heller ingen fornuftige forretningsfolk, der
ville lave den ærlige reklame:

'Jo mindre, du kører i din bil, des mere får du ud af at købe vores
dyre benzin.'

PENGE UD AF VINDUET
Men når det kommer til stykket, så handler det ikke engang om den
25-øre, superbenzinen koster mere end almindelig 95 oktan. Det er ikke andet
end en gang salgsgejl, der gør det sjovere at lave reklamefilm, for i
virkeligheden er det marginalt, hvor mange bilmotorer, der har problemer med
tilsodede ventiler.

Det er oppe i tiden at tage hensyn til minoriteter, men der er vist
ikke ret mange andre end dem, der bliver betalt for at sige det, der har
'mærket forskellen.'

- Det er kun, hvis en bil har det ekstraordinært dårligt, at den har
brug for ekstraordinær god benzin, men jeg tror nu egentlig mest, det
handler om, at benzinselskaberne ønsker at differentiere sig fra hinanden.
For kunderne er det et spørgsmål om psykologi. Det er tanken om at have det
bedste til sin bil, siger Ken Friis Hansen.

- Der findes måske en lille gruppe af bilister, der har gavn af det.
Spørgsmålet er bare, hvornår man gavner sin motor, og hvornår man smider 25
øre ud ad vinduet.




 
 
Torben E (22-10-2003)
Kommentar
Fra : Torben E


Dato : 22-10-03 14:23


"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
news:3f967d5f$0$9779$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> Det er oppe i tiden at tage hensyn til minoriteter, men der er vist
> ikke ret mange andre end dem, der bliver betalt for at sige det, der har
> 'mærket forskellen.'


Ku´ de så ikke tage og sælge V-power 100 oktan

--

Torben E.
http://home19.inet.tele.dk/saabturbo/



Ukendt (22-10-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 22-10-03 15:10


> Ku´ de så ikke tage og sælge V-power 100 oktan

Nåå - den der brændstof, som ingen bilister ville kunne mærke. Og som kun ganske
få biler overhovedet ville have en målbar effektforbedring ved at bruge.

Den er for almindelige mennesker i almindelige biler mindst ligeså unødvendig som
den nuværende V-Power.


Jan W Nielsen, Århus
Vectra 2.0i

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:195.137.194.64)
-- Vis din bil frem på http://www.bilgalleri.dk


Torben E (22-10-2003)
Kommentar
Fra : Torben E


Dato : 22-10-03 15:56






<Jan W Nielsen> skrev i en meddelelse
news:001201c398a6$2533f120$10ffaad5@autoatlas.local...
> Nåå - den der brændstof, som ingen bilister ville kunne mærke. Og som kun
ganske
> få biler overhovedet ville have en målbar effektforbedring ved at bruge.

Alle turbobiler ville da kunne bruge det


> Den er for almindelige mennesker i almindelige biler mindst ligeså
unødvendig som
> den nuværende V-Power.

Tjaa, er det ikke Vw´s FSI motor der er lavet til 100 oktan.

--

Torben E.
http://home19.inet.tele.dk/saabturbo/



Henrik Mortensen (22-10-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Mortensen


Dato : 22-10-03 16:34

>
> Ku´ de så ikke tage og sælge V-power 100 oktan
>

hehehe......100oktan.....
Mere ladetryk!!
Nå....julelys_i_øjnene.avi

Har du hørt at UNITEK(svenske tuner) har jaget en gade240 ned på 10,5sek@
1/4 mile, på alm 98oktan ?

Det er _noget_hurtigt_!!

Hvordan går det med sprøjtet??
Jeg ved ikke om du følger med på forummet, men der er jo kommet tænding med
nu. Dit print kan også køre det, med en softwareopgradering.
Bare lige for infoens skyld.

Henrik



Torben E (22-10-2003)
Kommentar
Fra : Torben E


Dato : 22-10-03 17:12





"Henrik Mortensen" <dsl65684@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:bn6806$3o5$1@news.cybercity.dk...
> hehehe......100oktan.....
> Mere ladetryk!!
> Nå....julelys_i_øjnene.avi

Det er nu ikkengang fordi jeg behøver det, men det er jo altid rart at have
lidt længere til grænsen.


>
> Har du hørt at UNITEK(svenske tuner) har jaget en gade240 ned på 10,5sek@
> 1/4 mile, på alm 98oktan ?

Flot, og en fuldt udrustet FWD 9-5´er, 1700 kg+ kørte 12.3 på det svenske
milliøbenzin E85, inclusiv en kameramand fra tv4.


>
> Hvordan går det med sprøjtet??

Ja det går jo ikk så hurtigt, med ham lastbilschaufføren, men jeg har da
prøvet at
tilslutte lidt signaler og starte det op, bare sådan for sjov, det ser fint
ud.


> Jeg ved ikke om du følger med på forummet, men der er jo kommet tænding
med
> nu. Dit print kan også køre det, med en softwareopgradering.
> Bare lige for infoens skyld.


Jeg har set det, det er squ smart.

--

Torben E.
http://home19.inet.tele.dk/saabturbo/



Henrik B. (23-10-2003)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 23-10-03 14:11

Torben E wrote:
::: Har du hørt at UNITEK(svenske tuner) har jaget en gade240 ned på
::: 10,5sek@ 1/4 mile, på alm 98oktan ?
::
:: Flot, og en fuldt udrustet FWD 9-5´er, 1700 kg+ kørte 12.3 på det
:: svenske milliøbenzin E85, inclusiv en kameramand fra tv4.

Speedparts 9-5'er: 11,63 sek / 212 km/t.

M.v.h.



Torben E (23-10-2003)
Kommentar
Fra : Torben E


Dato : 23-10-03 18:34





"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
news:3f97d353$0$9822$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> Speedparts 9-5'er: 11,63 sek / 212 km/t.
>

Det mente jeg også, men kunne ikke finde den kørsel, der skal
eddermanme meget effekt til at køre 0-212 kmt. på 11.6 sec.

Hvis den har lavet en 0-100 på 5.6 sec, som jeg endda tror den får
svært ved, er der 6 sec tilbage til 100-212 kmt. det er _hurtigt_.


--

Torben E.
http://home19.inet.tele.dk/saabturbo/



Henrik B. (24-10-2003)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 24-10-03 02:03

Torben E wrote:
::: Speedparts 9-5'er: 11,63 sek / 212 km/t.
:::
::
:: Det mente jeg også, men kunne ikke finde den kørsel, der skal
:: eddermanme meget effekt til at køre 0-212 kmt. på 11.6 sec.
::
:: Hvis den har lavet en 0-100 på 5.6 sec, som jeg endda tror den får
:: svært ved, er der 6 sec tilbage til 100-212 kmt. det er _hurtigt_.

Jeg synes jeg kan se af diagrammet, at den har små 600 Hk'er....

M.v.h.



Henrik B. (23-10-2003)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 23-10-03 14:07

Torben E wrote:
::: Det er oppe i tiden at tage hensyn til minoriteter, men der
::: er vist ikke ret mange andre end dem, der bliver betalt for at sige
::: det, der har 'mærket forskellen.'
::
::
:: Ku´ de så ikke tage og sælge V-power 100 oktan

Ja, dét ku' du tænke dig, hva'?

Har du ikke nok i dine 400 Hk? Hvornår var det du sagde at jeg skulle ud og
have en ny tur?
P.S. Kender du nogen der er interesseret i 4 stk 17" til en 9000?

M.v.h.



Verner Johnsen (23-10-2003)
Kommentar
Fra : Verner Johnsen


Dato : 23-10-03 18:37

On Thu, 23 Oct 2003 15:07:06 +0200, "Henrik B."
<saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote:



>P.S. Kender du nogen der er interesseret i 4 stk 17" til en 9000?
>


Hvordan ser de ud ?

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)
1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V

Henrik B. (24-10-2003)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 24-10-03 02:07

Verner Johnsen wrote:
::: P.S. Kender du nogen der er interesseret i 4 stk 17" til en 9000?
::
:: Hvordan ser de ud ?

Hej Verner.

Så'n hér:
http://www.wheeltech.be/wheels/w_motiv.html

Og hér ses de på min 9000:
http://www.saabklub.dk/1517/17.jpg

De er komplet med låsebolte og centerkapsler med Saab-logo. Og de har
korrekt indpresning.

M.v.h.



Verner Johnsen (24-10-2003)
Kommentar
Fra : Verner Johnsen


Dato : 24-10-03 21:55

On Fri, 24 Oct 2003 03:07:00 +0200, "Henrik B."
<saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote:

>Verner Johnsen wrote:
>::: P.S. Kender du nogen der er interesseret i 4 stk 17" til en 9000?
>::
>:: Hvordan ser de ud ?
>
>Hej Verner.
>
>Så'n hér:
>http://www.wheeltech.be/wheels/w_motiv.html
>
>Og hér ses de på min 9000:
>http://www.saabklub.dk/1517/17.jpg
>
>De er komplet med låsebolte og centerkapsler med Saab-logo. Og de har
>korrekt indpresning.
>


Not tooo bad

Men jeg skal også lige have overbevist "Hendes Velærværdighed"

Hva' ska' de koste ?

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)
1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V

Henrik B. (25-10-2003)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 25-10-03 00:18

Verner Johnsen wrote:
:: Not tooo bad
::
:: Men jeg skal også lige have overbevist "Hendes Velærværdighed"
::
:: Hva' ska' de koste ?

Well, glemte at nævne at de er med dæk - og som nye.
Skal vi ikke tage resten per mail: saab @ tdcadsl . dk

M.v.h.



Mogens Knudsen (25-10-2003)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 25-10-03 06:58

On Sat, 25 Oct 2003 01:17:52 +0200, "Henrik B."
<saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote:

>Skal vi ikke tage resten per mail: saab @ tdcadsl . dk

Nej! - vi vil sgu følge med hér


/Mogens

Verner Johnsen (01-11-2003)
Kommentar
Fra : Verner Johnsen


Dato : 01-11-03 20:36

On Sat, 25 Oct 2003 07:57:37 +0200, Mogens Knudsen
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:


>
>>Skal vi ikke tage resten per mail: saab @ tdcadsl . dk
>
>Nej! - vi vil sgu følge med hér
>
>


Så se

<mm18qvs3ui70i6e4r8jpb9v35peenl191a@4ax.com>


--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)
1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V

Henrik B. (01-11-2003)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 01-11-03 22:05

Verner Johnsen wrote:
:: Så se
::
:: <mm18qvs3ui70i6e4r8jpb9v35peenl191a@4ax.com>

Du mener:

news:mm18qvs3ui70i6e4r8jpb9v35peenl191a@4ax.com

M.v.h.



Mogens Knudsen (01-11-2003)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 01-11-03 22:06

On Sat, 1 Nov 2003 22:04:33 +0100, "Henrik B."
<saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote:

>:: <mm18qvs3ui70i6e4r8jpb9v35peenl191a@4ax.com>

>Du mener:
>news:mm18qvs3ui70i6e4r8jpb9v35peenl191a@4ax.com

Det var jo handlen, vi ville høre om


/Mogens

Henrik B. (01-11-2003)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 01-11-03 22:12

Mogens Knudsen wrote:
::: Du mener:
::: news:mm18qvs3ui70i6e4r8jpb9v35peenl191a@4ax.com
::
:: Det var jo handlen, vi ville høre om

Jo ser du, den var jo mindre god....

M.v.h.



Mogens Knudsen (01-11-2003)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 01-11-03 22:13

On Sat, 1 Nov 2003 22:11:49 +0100, "Henrik B."
<saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote:

>Jo ser du, den var jo mindre god....

Dét nægter jeg at tro på


/Mogens

Henrik B. (01-11-2003)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 01-11-03 22:16

Mogens Knudsen wrote:
:: On Sat, 1 Nov 2003 22:11:49 +0100, "Henrik B."
:: <saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote:
::
::: Jo ser du, den var jo mindre god....
::
:: Dét nægter jeg at tro på

Næææh, Verner vil jo nok sige modsat.

M.v.h.



Verner Johnsen (02-11-2003)
Kommentar
Fra : Verner Johnsen


Dato : 02-11-03 00:25

On Sat, 1 Nov 2003 22:16:29 +0100, "Henrik B."
<saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote:

>Mogens Knudsen wrote:
>:: On Sat, 1 Nov 2003 22:11:49 +0100, "Henrik B."
>:: <saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote:
>::
>::: Jo ser du, den var jo mindre god....
>::
>:: Dét nægter jeg at tro på
>
>Næææh, Verner vil jo nok sige modsat.
>


Er du gal mand ?
Jeg er født i Nordjylland

Her findes ingen gode handler, men der er selvfølgeligt nogen, der er
mindre dårlige end andre

Det var selvfølgeligt billigere end at købe 4 nye fælge med dæk, men
på den anden side var det dyrere end at købe 4 nye dæk til mine
eksisterende fælge.

Gad vist om de kan sælges så'n nogen
Mine gamle fælge, altså.
Var det ikke noget for dig Henrik ?

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)
1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V

Verner Johnsen (02-11-2003)
Kommentar
Fra : Verner Johnsen


Dato : 02-11-03 00:17

On Sat, 1 Nov 2003 22:11:49 +0100, "Henrik B."
<saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote:

>Mogens Knudsen wrote:
>::
>:: Det var jo handlen, vi ville høre om
>
>Jo ser du, den var jo mindre god....
>


Det er jeg da godt nok (lidt) ked af at høre.

Jeg mener da hverken du fik brækket armen eller blå mærker
Det sku' da lige være bagi af at sidde på alle de penge

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)
1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V

Verner Johnsen (02-11-2003)
Kommentar
Fra : Verner Johnsen


Dato : 02-11-03 00:12

On Sat, 1 Nov 2003 22:04:33 +0100, "Henrik B."
<saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote:

>Verner Johnsen wrote:
>:: Så se
>::
>:: <mm18qvs3ui70i6e4r8jpb9v35peenl191a@4ax.com>
>
>Du mener:
>
>news:mm18qvs3ui70i6e4r8jpb9v35peenl191a@4ax.com
>
>M.v.h.
>

Ja - ja da

Jeg er bare så vandt til, at min nyhedslæser selv finder ud af den
slagt bagateller

For øvrigt: Tak for te og handel.

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)
1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V

Torben E (23-10-2003)
Kommentar
Fra : Torben E


Dato : 23-10-03 18:42





"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
news:3f97d273$0$9801$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> Har du ikke nok i dine 400 Hk? Hvornår var det du sagde at jeg skulle ud
og
> have en ny tur?

Så snart vi ses et ellerandet sted

Jeg sagde nu kun små 400, som i 380 ca, jeg kommer nok ikke længere, det er
maks. for min nuværende turboconfig, og det bliver ret dyrt at skifte turbo
+
special manifold.

> P.S. Kender du nogen der er interesseret i 4 stk 17" til en 9000?

Ikke lige på stående fod, men skal spørge for mig, pris / dæk ?
Du må heller ikke glemme at de sikkert passer på 4 huls Audi
Ford, og PSA biler.

Torben E




Henrik B. (24-10-2003)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 24-10-03 02:05

Torben E wrote:
:: "Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
:: news:3f97d273$0$9801$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
:::
::: Har du ikke nok i dine 400 Hk? Hvornår var det du sagde at jeg
::: skulle ud og have en ny tur?
::
:: Så snart vi ses et ellerandet sted
::
:: Jeg sagde nu kun små 400, som i 380 ca, jeg kommer nok ikke længere,
:: det er maks. for min nuværende turboconfig, og det bliver ret dyrt
:: at skifte turbo +
:: special manifold.

Ja, det hørte jeg godt. )

Du må sgu en smut til Tyskland og tanke en tankfuld 100-oktan (V-Power),
inden du skal på ruller med den. Du ved, lige tage strømmen og så lave en ny
adaption. Mon ikke det kan give de sidste hypper?

M.v.h.



Torben E (24-10-2003)
Kommentar
Fra : Torben E


Dato : 24-10-03 08:49






"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
news:3f987aac$0$9770$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Du må sgu en smut til Tyskland og tanke en tankfuld 100-oktan (V-Power),
> inden du skal på ruller med den. Du ved, lige tage strømmen og så lave en
ny
> adaption. Mon ikke det kan give de sidste hypper?

Det ville det sikkert, men turbo´en er tæt nok på overspinning
som det er, og man skal jo stoppe et sted

--

Torben E.
http://home19.inet.tele.dk/saabturbo/



Henrik B. (24-10-2003)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 24-10-03 11:42

Torben E wrote:
:: "Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
:: news:3f987aac$0$9770$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
::: Du må sgu en smut til Tyskland og tanke en tankfuld 100-oktan (V-
::: Power), inden du skal på ruller med den. Du ved, lige tage strømmen
::: og så lave en ny adaption. Mon ikke det kan give de sidste hypper?
:::
::
:: Det ville det sikkert, men turbo´en er tæt nok på overspinning
:: som det er, og man skal jo stoppe et sted

Hvad venter du på? Hvor lang tid kan det tage at bestille en ny via nettet??
)
Hvad mener du med speciel manifold - banan, eller?

M.v.h.



Torben E (24-10-2003)
Kommentar
Fra : Torben E


Dato : 24-10-03 16:09






"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
news:3f9901dd$0$9802$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> Hvad venter du på? Hvor lang tid kan det tage at bestille en ny via
nettet??

Ja det er jo ikke så svært men jeg er lige blevet fyret, såååå $$$

> Hvad mener du med speciel manifold - banan, eller?

Ja der skal en speciallavet banan manifold til, ca 5-7000 kr + en
ny Garrett GT35 eller sådan noget, 10000-12000 + extern wastegate
2-3000, så jeg holder mig bare til min T3/T04

--

Torben E.
http://home19.inet.tele.dk/saabturbo/



Henrik B. (25-10-2003)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 25-10-03 00:17

Torben E wrote:
:: 2-3000, så jeg holder mig bare til min T3/T04

Ja, så længe dén holder.

M.v.h.



Christian B. Andrese~ (22-10-2003)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 22-10-03 14:27


"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote in message
news:3f967d5f$0$9779$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej.
>
>
> Det er oppe i tiden at tage hensyn til minoriteter, men der er vist
> ikke ret mange andre end dem, der bliver betalt for at sige det, der har
> 'mærket forskellen.'

Jeg kørte 6-8 tanke Nitro3000 igennem, jeg kunne ikke mærke noget. Men min
bil kører også mindst 70 km / dag, de 40 på motorvej med ca. 120-130 km/t.


--
mvh/rg. Christian
Påkører du klovbærende vildt, afmærk stedet
og ring til en fra Schweisshunderegistret:
http://www.schweiss.dk/ eller Falck: 70 10 20 30



Henrik B. (23-10-2003)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 23-10-03 14:09

Christian B. Andresen wrote:
::: Det er oppe i tiden at tage hensyn til minoriteter, men der
::: er vist ikke ret mange andre end dem, der bliver betalt for at sige
::: det, der har 'mærket forskellen.'
::
:: Jeg kørte 6-8 tanke Nitro3000 igennem, jeg kunne ikke mærke noget.
:: Men min bil kører også mindst 70 km / dag, de 40 på motorvej med ca.
:: 120-130 km/t.

Jeg har samme erfaringer.

M.v.h.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177528
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408696
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste