Primera - Bremseklodser
Fra : Tommy Bøgeskov

Dato : 22-10-03 12:44

Hej er der en der lige kan hjælpe mig? Min Haynes ligger i en eller anden
flytte-kasse, og nu står jeg og skal skifte bremseklodser på Primera'en
(P10 - '91).

Er der noget specielt jeg skal være opmærksom på?
Skal kalibrene 'bare' presses ud for at give plad til de nye klodser?
Eller er der noget a la Citroên's, hvor der skal _drejes_ ud?

Håber at der er nogen der kan give et hint, for jeg kan ikke umiddelbart
finde de flyttekasse hvor bogen ligger, og jeg gider ikke at gennemse 30-40
flyttekasser lige nu

/Tommy

Fra : Martin

Dato : 22-10-03 22:18

Tommy Bøgeskov <tb.nospam@nospam.ddf.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:h4ulb.334$8t1.309@news.get2net.dk...
> [...]
>
> /Tommy
>
> Bare tag de 2 14mm bolte ud af overfaldet og pres stemplet tilbage....det
er der slet ingen ben i

Mvh
Martin