ip
Fra : Anet

Dato : 22-10-03 12:34

Hvordan kan jeg se om to afsendere er den samme. Ved at klikke på egenskaber
og detaljer og hvor ser jeg det så henne? Hvor kan man se hvilken ip
adresser hvor de hører hjemme i landet?

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Hans

Dato : 22-10-03 12:41

"Anet" <anet49FJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan kan jeg se om to afsendere er den samme. Ved at klikke på
egenskaber
> og detaljer og hvor ser jeg det så henne? Hvor kan man se hvilken ip
> adresser hvor de hører hjemme i landet?

Du kan se hvilken udbyder som ejer ip-adressen ved opslag f.eks. her:

http://www.ripe.net/db/whois/whois.html

Den geografiske placering her i landet kan du ikke få oplyst.

/ Hans

Fra : Anet

Dato : 22-10-03 12:48

"Hans" <kvik@mail.tdcadsl.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Du kan se hvilken udbyder som ejer ip-adressen ved opslag f.eks. her:
>
> http://www.ripe.net/db/whois/whois.html
>
> Den geografiske placering her i landet kan du ikke få oplyst.

(klip)

Den kender ikke den pågældende adresse siger den

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Hans

Dato : 22-10-03 13:26

"Anet" <anet49FJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Hans" <kvik@mail.tdcadsl.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> (klip)
>
> Den kender ikke den pågældende adresse siger den

Hvad er ip-adressen?

/ Hans

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-10-03 13:49

Anet skrev:

>Hvordan kan jeg se om to afsendere er den samme. Ved at klikke på egenskaber
>og detaljer og hvor ser jeg det så henne? Hvor kan man se hvilken ip
>adresser hvor de hører hjemme i landet?

Det kan du ikke nødvendigvis.

Hvis du tjekker min IP, kan du kun få oplyst at jeg er kunde hos
Stofanet. Jeg har nemlig fået mit nummer fra en pulje som de har
retten til. Du kan ikke få nogen oplysninger om IP-numrene fra
udbyderne.

Det vil nok være uhyre sjældent at nogen skriver fra en
IP-adresse som kan tjekkes af alle.

--
Bertel