Hvorfor forsvinder nyhedsindlæg fra cyberc~
Fra : morten

Dato : 22-10-03 10:40

Samtlige af mine postede indlæg det sidste halve år til diverse grupper på
cybercitys nyhedsserver er væk? Jeg kan se at også andre personers indlæg er
væk. Indlæggene burde være der, for jeg kan se dem på google-grupperne og
der er masser af indlæg på cybercitys server i de pågældende grupper som har
ældre dato. Hvorfor??

M.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-10-03 17:16

"morten" <dsl72661@vip.cybercity.dk> skrev :

>Samtlige af mine postede indlæg det sidste halve år til diverse grupper på
>cybercitys nyhedsserver er væk?

Dårlig ide, at X-poste mellem en intern ng og en alm. gruppe, som
alle har adgang til.

Jeg har f.eks. ikke mulighed for at sende/læse til/fra en
CC-gruppe.
--
Knud

Fra : Flemming Joensson

Dato : 26-10-03 04:09

"morten" <dsl72661@vip.cybercity.dk> wrote in

> [...]
> på google-grupperne og der er masser af indlæg på cybercitys server i
> de pågældende grupper som har ældre dato. Hvorfor??

Det er fordi at der er noget der hedder retention - den varighed hvormed
udbydere gemmer folks indlæg.

I binære grupper er det typisk nogle få dage, i andre grupper kan det være
op til nogle uger/måneder.

Google lever af at tilbyde folk søgeresultater, så det er i deres interesse
at gemme gamle indlæg, så man kan søge i dem. Derfor gemmer de meget langt
tilbage, men det er udelukkende tekst-indlæg og ikke binære indlæg der
bliver gemt hos google.

Hvis du vil have højere retention eller completion, så må du betale dig fra
det.

Med venlig hilsen
Flemming

Fra : Towli

Dato : 30-10-03 11:15

Jeg har åsse været ud for at alle mulige brevhoveder pludselig forsvandt.
Det hjalp at højreklikke på den aktuelle gruppe, "egenskaber" "lokal fil "
"nulstil".
*Vips* så var de der allesammen igen

Ude af her
/T

Fra : Chano Andersen

Dato : 30-10-03 12:31

On Thu, 30 Oct 2003 11:14:55 +0100, Towli <towli@oldboyz.dk> enlightend everyone in cybercity.xdsl with:
> Det hjalp at højreklikke på den aktuelle gruppe, "egenskaber" "lokal fil "
> "nulstil".

Hvordan gør jeg det i SLRN?

--
Chano Andersen (chano@mrfunny.yi.org)