Ford Sierra mangler gas.
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 22-10-03 10:24

Hepz, endnu et ? til de mange Sierra Eksperter herinde.

Min 2,0 DOHC'er satte den anden dag mere eller mindre ud.

Når jeg kørte havde jeg ikke meget træk, lyden fra motoren var meget "lav",
forstået på den måde at jeg ikke kunne give den gas så jeg kom op i høje
omdrejninger.

Når den står i tomgang går det fint, men hvis den er i gear og får noget at
leve af dør den ud for mig.

Jeg har smidt den ned til en mekker, der piver lidt over at den er med
indsprøjtning og halløj, men hans umiddelbare bud er den ikke får nok
benzin, så måske kunne det være en defekt pumpe, men den sidder eftersigende
i tanken, anyone ?

Han ville lige kigge lidt mere på om han kan få liv i den, eller ville budet
være at ræse den til Ford, da de sikkert ville kunne aflæse den bedre.

Nogle bud på om ovenstående diagnose, so far, kunne være korrekt ?

Mvh.

Kim

Fra : Beffer

Dato : 22-10-03 10:36

Hejsa

Det kunne godt være benzinmangel men det kan han da måle om det er ved at
tjekke trykket fra pumpen. En ny benzinpumpe er meeeget dyr.

Hygge
Brian
__________________________________________________________________ Brian
ICQ#: 112196823 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Ted

Dato : 22-10-03 13:18

En MEGET udpræget fejl på Sierra med inj, er en defekt katalysator.
Få mekanikeren til at afmontere udstødningen før kat, og prøv at starte og
give gas osv.

Hvis det er der problemet er, så køb en universal Kat som skal tilpasses
bilen, så sparer du adskillige tusinde på kontoen

Teddy
www.smallblock.dk