Problemer med små billedfiler i Explorer
Fra : Uni Bull

Dato : 22-10-03 00:16

Hej.

Jeg er klar over at emnet har været berørt før, men løsningsforslagene har
desværre ikke hjulpet mig.

Jeg oplever dagligt, at Explorer ikke viser visse småbilleder (prikker mv.)
Jeg har sat størrelsen af midlertidige internetfiler ned til 50MB.

Det underlige er, at hvis jeg højreklikker og vælger "Show picture", så
bliver billedet vist!?
Så vidt jeg kan se er der altid tale om gif-filer.

Nogle forslag - det er jo møgirriterende (og nej: Jeg har ikke tænkt mig at
skifte browser!)
--
Uni Bull
København K

Fra : Uni Bull

Dato : 23-10-03 07:47

Uni Bull wrote:
> Jeg oplever dagligt, at Explorer ikke viser visse småbilleder
> (prikker mv.) Jeg har sat størrelsen af midlertidige internetfiler
> ned til 50MB.

Hmmm... Jeg er åbenbart den eneste.... ;-(

Fra : Helge Larsen

Dato : 23-10-03 10:57

Hej Uni

>Hmmm... Jeg er åbenbart den eneste.... ;-(

Nej, du er ikke den eneste, men da jeg ikke har nogen løsning, svarede
jeg ikke.

Jeg har først set problemet efter opgradering af InternetExplorer til
version 6. Før da var der ingen problemer.

Helge Larsen

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 23-10-03 11:55

Helge Larsen wrote:
> [...]
>
> Jeg har først set problemet efter opgradering af InternetExplorer til
> version 6. Før da var der ingen problemer.

Samme her. Leder stadig med lys og lygte efter en løsning. Har prøvet
alle forslag angivet her i NG de sidste 6-8 mdr uden held.

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Uni Bull

Dato : 23-10-03 13:27

Carsten Finn Rasmussen wrote:
> Samme her. Leder stadig med lys og lygte efter en løsning. Har prøvet
> alle forslag angivet her i NG de sidste 6-8 mdr uden held.

Ok - jeg prøver i en af de internationale grupper og vender tilbage med et
evt. svar.

Fra : Leo.E

Dato : 23-10-03 17:34

"Uni Bull" <wtyxpzqiw@hotmail.com> wrote in message news:<bn4eni$t2o3e$1@ID-207183.news.uni-berlin.de>...
> [...]
> Så vidt jeg kan se er der altid tale om gif-filer.
>
> Nogle forslag - det er jo møgirriterende (og nej: Jeg har ikke tænkt mig at

Prøv-funktioner-internetindstillinger-avanceret-flueben i-vis billeder
Leo

Fra : Uni Bull

Dato : 23-10-03 18:51

Leo.E wrote:
> Prøv-funktioner-internetindstillinger-avanceret-flueben i-vis billeder

Vi får jo vist en masse andre billeder. Det er kun småfiler der er problemer
med!?
....og jo, der *er* hak i "Vis billeder"...