ØV Cybercity har fået meget nedetid på der~
Fra : morten

Dato : 21-10-03 22:19

Er jeg den eneste i Hillerød som føler mig irreteret når Cybercitys ADSL
mange gange de seneste 2 måneder har været nede? Hele aftenen i dag 21/10 og
hele aftenen i går 21/10 har skidtet ikke virket. Derudover har der være
flere smånedbrud de seneste 2 måneder. Noget som jeg aldrig har oplevet før
i tiden. Hvad sker der siden det nu begynder at være nede så ofte ??

Venligst Morten

Fra : Martin Petersen

Dato : 21-10-03 22:48

morten (dsl72661@vip.cybercity.dk) skrev følgende:
> [...]
> Derudover har der være flere smånedbrud de seneste 2 måneder. Noget
> som jeg aldrig har oplevet før i tiden. Hvad sker der siden det nu

Hvorfor spørger du ikke i den interne gruppe?

eller

- Martin

Fra : Helmar

Dato : 21-10-03 23:43

Hemmm kan ikke nikke genkenden til det, men nu bor jeg også i ishøj.

Henrik

Fra : Benjamin

Dato : 22-10-03 11:56

morten wrote:
> [...]

Irreteret, ja. Frustreret, nej.

Jeg har ærlig talt kun lagt mærke til det de sidste par dage ...
Så længe det ikke er nedetider på flere dage, og så længe de er klar over
fejlen (hvilket må betyde de arbejder på det), så synes jeg ikke der er
grund til at råbe vagt i gevær.

/ Benjamin