Gæstebog agtig
Fra : Don_Q

Dato : 21-10-03 20:38

Hej..

Jeg har brug for noget hjælp til en kode på min side -håber i har
mod på at hjælpe.

Er det muligt at lave et script hvor man skal udfylde 2 eller 3
felter og så trykke på en "send-" eller "submit-" knap. Hvorefter
det der blev indtastet med det samme bliver opdateret i en rude
under?

Det skal passe ind på siden www.smeden.4t.com/forsiden under "new
music shit" hvor man udfylder titel og kunstner på en sang, og så
"submitter". Hvorefter det så skal kommer til at stå derunder.
-Hvis det er muligt.

Håber i forstod, og at i kan bidrage med noget hjælp. Det vil jeg
sætte pris på.

På forhånd tak

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 21-10-03 20:49

"Don_Q" <peterpedal@email.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> felter og så trykke på en "send-" eller "submit-" knap. Hvorefter
> det der blev indtastet med det samme bliver opdateret i en rude

Kræver noget serverside. Er det noget i denne stil :
http://web-templates.dk/tag.php

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Don_Q

Dato : 21-10-03 21:17

> Kræver noget serverside. Er det noget i denne stil :
> http://web-templates.dk/tag.php

Det er lige det... Men kan det lade sig gøre uden at man skal skrive
sin email og med mulighed for at redigere i designet?

Sådan så det kommer til at ligne noget i nærheden af den her skitse:

Indtast "noget her" og Indtast "noget her" og tryk på "submit."
-altså på én linie.

Os listes det her.. Men mere kompakt.. "Svar 1" her og så "Svar 2"
her

Fra : Don_Q

Dato : 21-10-03 21:40

Fra : jopa

Dato : 21-10-03 21:53

> [...]
> -altså på én linie.
>
> Os listes det her.. Men mere kompakt.. "Svar 1" her og så "Svar 2"

Kræver vel blot at du kan rette i koden
Bemærk venligst at et sådant taggwall kræver database
så spørg hellere i en af serverside grupperne

Fra : Britt Malka

Dato : 23-10-03 13:32

On Tue, 21 Oct 2003 22:52:34 +0200, "jopa" <222jopa@pc.dk(fjern222)>
wrote:

>Bemærk venligst at et sådant taggwall kræver database

Ikke nødvendigvis. Du kan se noget lignende her:

http://www.malka.it/home/britt/sjov/graffiti.php

Her gemmes informationerne i en tekstfil.
--
Britt Malka
Få Tips & Tricks og ny inspiration til hjemmesiden m.m. - www.tips-og-tricks.com/tilmeld.html

Fra : jopa

Dato : 23-10-03 13:55

"Britt Malka" <news@foxladi.com> skrev i en meddelelse

> Ikke nødvendigvis. Du kan se noget lignende her:

Vidste jeg egentlig godt
men min gør

Fra : Britt Malka

Dato : 23-10-03 13:58

On Thu, 23 Oct 2003 14:54:54 +0200, "jopa" <222jopa@pc.dk(fjern222)>
wrote:

>Vidste jeg egentlig godt
>men min gør

Ja, og det er også det bedste - og letteste, har jeg fundet ud af nu.
Før i tiden veg jeg altid tilbage, når der skulle bruges MySQL, men
det er faktisk sjovt at arbejde med, og meget lettere end tekst.