højre centrere...
Fra : Mega Hawk

Dato : 21-10-03 20:13

Jeg er lidt ny i php endnu og er lige igang med at lave en
simpelt gæstebog og det virker dog også fint, men nu vil jeg lave
den lidt om og bygge videre på den og så vil jeg have det står:
Besked nr: i venstre side og i højre side står der så nummeret.
Simpelt nok i html, men hvordan virker det i php?
Her er et stykke kode jeg har prøvet med som ik virker:
align=\"right\"><b>$row[id]/b></td>

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : hoaX

Dato : 21-10-03 20:39

> align=\"right\"><b>$row[id]/b></td>

right\"><b>$row[id]/b></td>

Det er inline CSS man normalt bruger til den slags, men når nu du har dit
paragraph i en celle så ville jeg nok vælge at bruge span i stedet

koden bliver således:

Spørgsmålet hører egentlig ikke til i serverside.php-gruppen

hoaX
www.hoaxmusic.dk

Fra : Dan Molberg

Dato : 21-10-03 20:41

Mega Hawk wrote:
> [...]
> Simpelt nok i html, men hvordan virker det i php?
> Her er et stykke kode jeg har prøvet med som ik virker:
Dette er ikke et PHP spørgsmål, men et HTML spørgsmål, spørg i:
dk.edb.internet.webdesign.html

FUT: dk.edb.internet.webdesign.html
--
Hvem læser dette?