Dagens klaphat
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 21-10-03 20:07

På en skala fra 0 til 10, hvor 10 er en guldklaphat, hvad ville I give en
bilist der holder og venter i venstresvingsbanen, med gang i mobilen mens
politien holder bagvej?

Jesper

Fra : TJ

Dato : 21-10-03 20:29

Jesper Nielsen wrote:
> give en bilist der holder og venter i venstresvingsbanen, med gang i
> mobilen mens politien holder bagvej?
hvor meget måtte du af med?
sorry jeg kunne ikke dy mig
mvh TJ

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 21-10-03 21:02

"TJ" <junggreengaavaekspammer@mail.tele.dk> wrote in message
> hvor meget måtte du af med?
> sorry jeg kunne ikke dy mig
> mvh TJ

Det var nu ikke mig

"Telefonisten" lavede en uvending, det gjorde politiet også, og så lavede de
"blå-blink-finten".

Jesper

Fra : TJ

Dato : 21-10-03 21:16

Jesper Nielsen wrote:
> "TJ" <junggreengaavaekspammer@mail.tele.dk> wrote in message
> "Telefonisten" lavede en uvending, det gjorde politiet også, og så
> lavede de "blå-blink-finten".
LOL
TJ

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 21-10-03 21:39

> LOL
> TJ

"What seems to be the problem, officer?"

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-10-03 21:46

Jesper Nielsen wrote:

> "What seems to be the problem, officer?"

Eller "2 sekunder, skal lige snakke færdig" .... den præsterede jeg engang..
damn han gloede åndsvagt på mig, men ventede da pænt

--
Martin Johansen
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!

Fra : Emil Jensen

Dato : 21-10-03 21:52

Måske var det u-vendingen som var ulovlig og derfor politiet stoppede
"telefonisten"?

Mvh

Emil

Fra : jakob j.

Dato : 21-10-03 23:03

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> På en skala fra 0 til 10, hvor 10 er en guldklaphat, hvad ville I give en
> bilist der holder og venter i venstresvingsbanen, med gang i mobilen mens
> politien holder bagvej?

Det kommer helt an på, om bilisten brugte håndfri telefon eller ej.

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 22-10-03 05:38

"jakob j." <jakobjensen99@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Det kommer helt an på, om bilisten brugte håndfri telefon eller ej.

Og holder han alligevel og vente på grønt lys, kan jeg sgutte se det
forkerte i det (men det kan politiet ). Der er sgu mange andre
forseelser, der IMO er grovere...

\Mandal

Fra : HT

Dato : 23-10-03 11:25

> [...]
> bilist der holder og venter i venstresvingsbanen, med gang i mobilen mens

Det er en ren 10'er!

HT