k7vmm+ ver3.1 k7vmm+ ver7,1 problemer
Fra : Jan Dudek

Dato : 21-10-03 19:40

hej er der et par kvikke hoveder der kan løse dette problem:
jeg er ejer af et ecs k7vmm+ ver 3.1a og ønskede at udskifte det med et
bundkort af samme mærke dog ver 7.1a .
kortet er bestykket med amd atlon xp2000+ 1.67 Ghz og 612Mb DDR ram 266Mhz.
jeg flyttede cpu og ram til det nye bundkort og aktiverede power button.
cpu køler startede, men ingen liv i skærm og disk.
det ser ud til at bios ikke starter.
cpu og ram er undersøgt i andet (og det gamle bord) og funker.

nærlæser man manualer er ingen jumber for keybord power on selector (jp5) på
ver 7.1a men et "stik - 4 bim i kvadrat" kaldet cpuwp1 som også hentyder til
keybord power.

kan nogen fortælle mig om der til dette bord skal en special powerenhed
eller hvordan jeg kringler dette nul boor (start) problem.

mhv jan