Hjælp oplysning om sammenhængen mellem chi~
Fra : Inger & Jesper

Dato : 21-10-03 19:37

Da jeg gerne vil overclockke lidt jeg har nedenstående bundkort med følgende

AMD 2000+ (palmino)
512 mb pc2700 cl 2.5 samsung klodser
2 x 40 gb maxtor ata 133
Gf 3 ti200

http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=30
http://www.ocworkbench.com/2002/msi/kt3ultra/kt3ultrap1.htm

Cpu skal selvfølgelig skiftes
Nu er det at jeg igår læste på en hjemmeside( kan naturligvis ikke finde
siden igen) at via kt333 chipsettet når fsb på mit bundkort giver en
PCI/AGP bus hastighed på 33/66 mHz, sammested stod der at chipsettet når fsb
hæves til 166 mHz ændre divideren således at PCI/AGP bus hastigheden bliver
33/66 mHz
Så er det at jeg begynder at spekulere på om mit bundkort kan køre med en
ex. Barton 2500+ / 333 mHz fsb

Er der nogen som kan fortælle mig hvorvidt det er muligt, og om jeg med en
Barton 2500+ ville kunne overclokke mit system noget af betydning

Samme er postet i dk.edb.hardware.overclocking