V-power?
Fra : Jonas

Dato : 21-10-03 00:11

Hej alle,

Jeg vil høre om der er nogle der har erfaringer med Shell's V-power
benzin..? Den tekniske dokumentation og billederne på shell.dk ser
overbevisende ud (skulle det jo også gerne til den pris man betaler ekstra)
men er den værd at betale ekstra for når man har en ældre bil der primært
kører korte ture på under 10km?

Mvh Jonas

Fra : Henrik B.

Dato : 21-10-03 01:47

Jonas wrote:
:: Hej alle,
::
[...]

Kort og godt - nej! Al benzin på det danske marked indeholder rensende
additiv. Shell har blot tilsat V-power den dobbelte mængde. Og har du ellers
en sund motor, så har det ingen effekt.

:: når man har en ældre
:: bil der primært kører korte ture på under 10km?

Afhænger af din bil, plus en masse andet....

M.v.h.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 21-10-03 06:06

On Tue, 21 Oct 2003 02:46:42 +0200, "Henrik B."
<saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote:

> [...]

>:: når man har en ældre
>:: bil der primært kører korte ture på under 10km?

>Afhænger af din bil, plus en masse andet....

ROFL
("kort og godt nej" - men det "afhænger af din bil plus meget andet")

V-Power renser din motor, er derfor ideel, hvis man kører korte ture,
hvor tilsodningsrisikoen er stor, IMO...

/Mogens

Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 21-10-03 06:49

> V-Power renser din motor, er derfor ideel, hvis man kører korte ture,
> hvor tilsodningsrisikoen er stor, IMO...

Det er billigere at bruge den rensende effekt der er i bare at træde pedalen
i bund en gang imellem. Det er også meget sjovere

MVH Klaus

Fra : Henrik B.

Dato : 21-10-03 11:24

Mogens Knudsen wrote:
:: ROFL
:: ("kort og godt nej" - men det "afhænger af din bil plus meget andet")

Netop derfor delte jeg besvarelsen i to.

:: V-Power renser din motor, er derfor ideel, hvis man kører korte ture,
:: hvor tilsodningsrisikoen er stor, IMO...

AL benzin renser din motor.

M.v.h.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-10-03 11:27

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote in message
> [...]
>
> :: V-Power renser din motor, er derfor ideel, hvis man kører korte ture,
> :: hvor tilsodningsrisikoen er stor, IMO...

Hvad sviner den så til ? Benzin ?

Jeg kunne ikke lade være

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : Henrik B.

Dato : 21-10-03 11:35

Christian B. Andresen wrote:
::::: V-Power renser din motor, er derfor ideel, hvis man kører korte
::::: ture, hvor tilsodningsrisikoen er stor, IMO...
:::
::: AL benzin renser din motor.
::
:: Hvad sviner den så til ? Benzin ?

Forbrændingsrester, vand, olie. Det er igen/stadig et spørgsmål om at have
en korrekt justeret motor - eller som mange gange tidligere pointeret, en
motor med en ordentlig motorstyring.

:: Jeg kunne ikke lade være

Det er helt i orden - du skal være weeeeeeelllkommmen....

M.v.h.