Nu må der da snart ske noget med priserne ~
Fra : Nic

Dato : 20-10-03 20:11

http://www.tele2adsl.dk/produktinfo_priser.asp

De andre udbyder er vel ligeglad, fordi de ved hvor besværligt det er at skifte.

Det er ikke som i mobilbranchen... :(

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nic

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-10-03 20:28

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> skrev :

>http://www.tele2adsl.dk/produktinfo_priser.asp

Tak for nyheden, som vi var helt uvidende om.
--
Knud

Fra : Cod@

Dato : 20-10-03 21:23

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in message
> [...]
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Men tænk dig godt om før du skifter til Tele2, det glemte jeg at gøre og det
fortryder jeg faktisk nu.
mvh
Cod@
DC-Hub Piratcom3.no-ip.org

Fra : Andreas Falck

Dato : 20-10-03 23:36

Cod@ Cod@usaa.com skrev dette:

> [...]
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨
> Men tænk dig godt om før du skifter til Tele2, det glemte jeg at
gøre
> og det fortryder jeg faktisk nu.

Tænk jer godt om inden i *undlader* at skifte til Tele2. Jeg og mange
jeg kender har skriftet til Tele2 helt uden problemer og til vor fulde
tilfredshed.

- der lige vil holde et par dages ferie på
solskinsøen Bornholm

Fra : Claus O

Dato : 21-10-03 09:14

"Andreas Falck" <andreas.falck@jyde.invalid> wrote

> Tænk jer godt om inden i *undlader* at skifte til Tele2. Jeg og mange
> jeg kender har skriftet til Tele2 helt uden problemer og til vor fulde
> tilfredshed.

Ih ja, det kører bare derudaf "som det skal" ikke Andreas?
Siger denne graf også det, naturligvis gør den det, jo højere jo bedre, ikke Andreas...

< http://weather.get2net.dk/index.cgi?OVERVIEW=VEJR_FREMKOM&GRAFLIST=5254&HASH=7e36b498dfa1ced33054a014096b7ba9&ZOOM=4 >

Fra : Andreas Falck

Dato : 21-10-03 10:27

Claus O ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com skrev dette:

> Ih ja, det kører bare derudaf "som det skal" ikke Andreas?

Når du nu er så utilfreds, hvorfor skifter du så ikke blot til en
anden udbyder?

http://sdanet.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Claus O

Dato : 21-10-03 11:34

"Andreas Falck" <andreas.falck@jyde.invalid> wrote

> Når du nu er så utilfreds, hvorfor skifter du så ikke blot til en
> anden udbyder?

Kan DU skifte inden 6 mdr. u/b?

ps: så du grafen? (hvad siger den dig? - alt har kørt i olie?)

Fra : Andreas Falck

Dato : 21-10-03 11:54

Claus O ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com skrev dette:

> ps: så du grafen?

Hvad siger denne dig?
http://weather.get2net.dk/index.cgi?OVERVIEW=VEJR_FREMKOM&GRAFLIST=5254&HASH=7e36b498dfa1ced33054a014096b7ba9&ZOOM=2

> (hvad siger den dig? - alt har kørt i olie?)

Hælder du olie i systemet er der da ikke noget at sige til at du har
problemer

Fra : SLP

Dato : 21-10-03 12:15

jå, så bliver man sarkastisk, når modargumenterne hagler ned over én, og man
ikke har noget bedre at sige..

flop.. og FUT FUT, som du så smukt bliver ved med til andre..

lol på dig A.F.

Fra : Claus O

Dato : 21-10-03 12:20

"Andreas Falck" <andreas.falck@jyde.invalid> wrote

> - der lige vil holde et par dages ferie på
> solskinsøen Bornholm

Ja, tag du på SOLFERIE på Bornholm
og bliver derovre til næste vinter om nogle årtier...........

Fra : Andreas Falck

Dato : 21-10-03 12:22

Claus O ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com skrev dette:

> Ja, tag du på SOLFERIE på Bornholm
> og bliver derovre til næste vinter om nogle årtier...........

Ah, når man linker til en graf der ikke paser lige til din
smædekampangne, så viger man udenom!!

EOD

Fra : Claus O

Dato : 21-10-03 12:39

"Andreas Falck" <andreas.falck@jyde.invalid> wrote

> Ah, når man linker til en graf der ikke paser lige til din
> smædekampangne, så viger man udenom!!

Er du dum eller hvad?
Skal jeg virkelig skrive den viser det samme som den første,
lortet er overbelastet af Andreas og alle hans venner
(som kører så ufattelig godt)
FATTER DU DET STADIG IKKE?
eller er det bare fint med over 150ms i primetime?

Fra : Andreas Falck

Dato : 21-10-03 12:50

> Er du dum eller hvad?

Tal lige ordentlig din snothvalp

> [...]
> (som kører så ufattelig godt)
> FATTER DU DET STADIG IKKE?
> eller er det bare fint med over 150ms i primetime?

Så se her,
http://weather.get2net.dk/index.cgi?OVERVIEW=VEJR_FREMKOM&GRAFLIST=5254&HASH=7e36b498dfa1ced33054a014096b7ba9&ZOOM=5

det er jo kun i uge 41 og 42 der ser ud til at have været problemer i
små dele af døgnet!

Og hermed er min EOD endelig

Fra : Claus O

Dato : 21-10-03 13:02

"Andreas Falck" <andreas.falck@jyde.invalid> wrote

> Så se her,
> http://weather.get2net.dk/index.cgi?OVERVIEW=VEJR_FREMKOM&GRAFLIST=5254&HASH=7e36b498dfa1ced33054a014096b7ba9&ZOOM=5

Ja og så er vi tilbage på MIT FØRSTE LINK (med en mdr. fra eller til)
(står efterhånden mere og mere klart hvorfor tele2 supporteren
skulle bruge små 2 timer med dig på at opsætte din forbindelse)

Selvom du har sat EOD, har du stadig ikke svaret mig på om
DU kan skifte inden 6 mdr. u/b?

Fra : sidf sdf

Dato : 21-10-03 13:15

Claus

Det svar kender han ikke og det kommer heller ikke.

Og da han vil forsøge at svare men er på ignore her, jamen så er han
jo overhørt..

15 nul til fornuften

MJ

Fra : SLP

Dato : 21-10-03 13:52

så beder du ham tale ordentligt og kalder ham samtidig snothvalp... du er
fanme ikke for klog..

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-10-03 14:47

"SLP" <slp@code-red.dk> skrev i en meddelelse
> så beder du ham tale ordentligt og kalder ham samtidig snothvalp... du er
> fanme ikke for klog..

Mens du, anonyme, top-quotende person, er klogskaben selv?

> lol på dig A.F.

Hvad er nu det for noget AOL-sprog...

Fra : SLP

Dato : 22-10-03 23:32

han er jo for dum at høre på, det samme er du..

Fra : sidf sdf

Dato : 21-10-03 11:05

Hvorfor skal man tænke sig om ?

Hvis Tele2 ikke kan lever en forbindelse kan du jo ophæve aftalen, da
Tele2 ikke leverer det du betaler for, selvom de mener noget andet i
deres standardbestemmelser.

MJ

Fra : Andreas Falck

Dato : 21-10-03 11:07

sidf sdf 1234@cc.dk skrev dette:

> [...]
da
> Tele2 ikke leverer det du betaler for, selvom de mener noget andet i

Hvem svarer du, og hvad svarer du på?

Læs og lær om svar- og citatteknik i linket i min signatur.

FUT dk.admin.netikette

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Fra : John

Dato : 21-10-03 19:25

> Hvem svarer du, og hvad svarer du på?
>
> Læs og lær om svar- og citatteknik i linket i min signatur.

Den typiske Andreas Falck snakken uden om...

Fra : sidf sdf

Dato : 29-10-03 21:43

Tja jeg havde nu ikke forventet den store aktivitet derfra

Fra : Nic

Dato : 20-10-03 22:07

> Tak for nyheden, som vi var helt uvidende om.

Nu henviste jeg til priserne generelt, ikke tele2 smarte.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-10-03 22:12

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> skrev :

>Nu henviste jeg til priserne generelt, ikke tele2 smarte.

Har vidst også været oppe at vende et par gange eller tre.
--
Knud

Fra : Christian Joergensen

Dato : 20-10-03 22:13

On Mon, 20 Oct 2003 23:07:24 +0200, Nic wrote:

> Nu henviste jeg til priserne generelt, ikke tele2 smarte.

Hvad pokker er din pointe så?

--
Christian Jørgensen | It's so complicated, it can't crash.
http://www.razor.dk |

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 20-10-03 23:11

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Tak for nyheden, som vi var helt uvidende om.

Til gengæld er du vel uvidende om:

http://adsl.tele2erhverv.dk/prices.aspx

Det er billigere, 40 kr., at købe en 2048/ 512 kbps end en 512/ 512
kbps forbindelse.

Hvis man læser forskellige steder på websiden, viser det sig at produk-
tet er det samme som Tele2 sælger til privatkunderne (jeg troede, til
at starte med, at de havde et produkt der matchede TDCs Bredbånd Pro,
med hensyn på opsætning af egen mailserver (uden at anvende deres
smarthost)).

PDF-filerne er naturligvis ikke opdaterede med de nye priser.

Juhu, nu fik jeg også brokket mig lidt over Tele2.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-10-03 01:16

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> skrev :

>Det er billigere, 40 kr., at købe en 2048/ 512 kbps end en 512/ 512
>kbps forbindelse.

Det er vel fordi, at 512/512 ikke er på »tilbud«, hvorimod
2048/512 er.
--
Knud

Fra : Steffen Lindholm Pou~

Dato : 21-10-03 12:10

Hvor er der tilbud på 2048/512 ? og hvad er prisen ??

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 20-10-03 22:12

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> writes:

>De andre udbyder er vel ligeglad, fordi de ved hvor besværligt det er at skifte.

....eller fordi de ikke mener, de kan levere det produkt, de kan
stå inde for, til en lavere pris?

Dermed ikke sagt at kundens oplevelse nødvendigvis er bedre hos
de andre - men der er nu engang forskel på de enkelte udbyderes
omkostninger, struktur, netværksudgifter, serverpark, ansattes
overenskomster, supportroller og -bemanding, afskrivninger,
marketingudgifter og en milliard andre ting.

>Det er ikke som i mobilbranchen... :(

Nej, det er meget billigere at oprette en mobilkunde, så det er
helt umuligt at sammenligne de to ting.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Nic

Dato : 20-10-03 22:59

> ...eller fordi de ikke mener, de kan levere det produkt, de kan
> stå inde for, til en lavere pris?
Men i sverige kan man levere 10mbit til 200,- - hvor er det filmen knækker her i DK?

> [...]
> overenskomster, supportroller og -bemanding, afskrivninger,
> marketingudgifter og en milliard andre ting.
Naturligvis.

> Nej, det er meget billigere at oprette en mobilkunde, så det er
> helt umuligt at sammenligne de to ting.

Hentydningen var mere at folk skifter mobilselskab for et godt ord - havde det været ligeså nemt med bredbånd havde det
været samme billede.

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-10-03 23:05

Nic (nifonewsx@tiscali.dk) skrev følgende:

> Men i sverige kan man levere 10mbit til 200,- - hvor er det filmen
> knækker her i DK?

Sverige har vidst lysleder alle vegne.. Det kan man ikke ligefrem påstå vi
har i DK. Men det kommer vel?

- Martin

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-10-03 08:19

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse
> Sverige har vidst lysleder alle vegne..

Mon dog...

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-10-03 08:19

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Men i sverige kan man levere 10mbit til 200,-

Til hele sverige?
Sådanne små tilbud findes også i DK
Venligst sammenlign med landsdækkende tilbud

> Hentydningen var mere at folk skifter mobilselskab for et godt ord - havde
det været ligeså nemt med bredbånd havde det
> været samme billede.

Og hvis biler var ligeså billige ville folk også skifte dem