Hvordan unlocker jeg min simlockede Panaso~
Fra : Svend Olsen

Dato : 11-04-01 17:42

Hjælp jeg har lige købt en hos Panasonic GD52 TDC men har fundet ud af den
er
simlocked til TDC, og da jeg har et Sonofon abonnement i forvejen ønsker jeg
at bruge dette. Hvordan kan man unlocke den ????? Please help !!!!!

--

_ _ Svend Olsen
(@ @) Svend@seo62.dk

Fra : Per Thrane

Dato : 11-04-01 22:48

* Hej Svend

[ Onsdag April 11 2001, skrev: Svend Olsen til All om emnet: "Hvordan
unlocker jeg min simlockede Panasonic GD52"]

> [...]
SO> den er simlocked til TDC, og da jeg har et Sonofon abonnement i
SO> forvejen ønsker jeg at bruge dette. Hvordan kan man unlocke den ?????

Programmet til at unlocke den med finder du fx på mobile.box.sk Blandt
meget andet ligger her også et originalt service program fra Panasonic i
Portugal.

Du skal også bruge et kabel. Jeg har ikke fundet nogen steder, hvor det kan
fås, men måske passer kablet fra en GD92 som jo er i familie med 52'eren.
Et GD92 kabel kan fås mange steder, bl.a. hos mobiltricks.dk

God fornøjelse med det.

e \/
#|_ (_|

.... Et seminar om tidsmaskiner bliver holdt i går.