Lidt ADSL hjælp ?
Fra : Steffen Lindholm Pou~

Dato : 20-10-03 13:52

Jeg står og vil gerne skifte udbyder/forbindelse, da jeg syntes TDC er lidt
dyre i længden i forhold til hvad man får.

Jeg har pt. en TDC Netexpress (ADSL) 1024/256 forbindelse, som jeg betaler
535 kr. for og bruger den primært til spil som CS, Generals & War3,
secondært til surf og DL. Når jeg spiller CS på f.eks BoomTown servers er
min ping normalt 50-60 (hvilket jeg syns er lidt højt i forhold til en
1024/256).

Så vil jeg gerne vide hvem og om det kan betale sig at skifte til ?

Jeg ser helt bort fra "TELE2 ADSL 2048/512" da jeg har hørt for meget brok
og dårlig service og lave hastigheder. Dog har jeg kig på Cybercity 2048/128
(545 kr.).

Vil min ping i CS blive dårligere (end 50-60) med en CC 2048/128 end med en
TDC 1024/256 ??

Håber der er nogen der vil hjælpe mig lidt her, da jeg er lidt på herrens
mark på dette område.

Fra : Anders Karkov

Dato : 20-10-03 14:02

da jeg havde cc 2048/512 cisco router var min ping i cs ca. 20-30 på
boomtown serverene, nu har jeg tdc 2048/512 egen 3com router, og her er ping
20-40 på boomtown servererne

bor i Roskilde hvis det har interresse

med venlig hilsen
Anders
a-k-c@a-k-c.dk

Fra : Rudi Stegen

Dato : 20-10-03 14:21

Hej Steffen Lindholm Poulsen, du skrev i
dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Jeg har pt. en TDC Netexpress (ADSL) 1024/256 forbindelse
> Når jeg spiller CS på f.eks BoomTown servers er min ping normalt
> 50-60 (hvilket jeg syns er lidt højt i forhold til en 1024/256).

Jeg ved ikke, om du har en router bag modemmet. Men hvis du har, bliver
din pingtid nødvendigvis langsommere.

PS: Jeg spiller ikke, hvorfor jeg ikke kan give andre ideer.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Benjamin

Dato : 20-10-03 18:07

:
[...]

Tror ikke du kan mærke forskel på 128 og 256 i upload på pingtider så længe
det er en god forbindelse.

[...]

Det vil jeg ikke tro nej. Jeg har selv haft Cybercity 512/128 og havde en
fin ping i Action Quake2 på 20-40 ms.
I dag har jeg 2048/512 hos Cybercity og ping'en er den samme.

:
:
: Håber der er nogen der vil hjælpe mig lidt her, da jeg er lidt på herrens
: mark på dette område.
:

Hold dig til TDC eller Cybercity. Drop Tiskavili og Tele2adsl ... alt for
meget bøvl.

Jeg er forresten bag router og bor i Hillerød hvis det har interesse.

/ Benjamin

Fra : PER

Dato : 22-10-03 08:22

Dette er lige en test.