Potter over alt + anden kat i hjemmet
Fra : Melanie

Dato : 20-10-03 13:38

Hejsa NG

Jeg ville bare sige tak for hjælpen, for jeg har skrevet her om et par
problemer.

1: Misse er udekat men er ny i faget og kan derfor ikke komme over muren ud
af haven som de andre. De andre katte kommer ind i haven og genere hende
samt går ind af kattelemmen for at spise hendes mad.

Til dette fandt jeg ud af at, hov nu kunne hun komme op på muren, så nu er
hun også ude af haven af og til når hun vil. Til den anden kat købte vi en
stor vandpistol og gav den nogle gode store stråler flere gange. Har ikke
set den i flere uger nu. Hurra...

2: Misse er glad for at grave i jorden i haven og derfor har hun jord "I"
potterne med ind. Det var så slemt at der var spor over alt og hun lagde små
bunker jord der hvor hun lå og hyggede, fx sengen.

Har fundet ud af at når der er tørt ude er der intet problem, så når det
regner lukker jeg kattelemmen så hun kun kan gå ud, men ikke ind. Når hun
vil ind miawer hun eller "banker" på lemmen. Kommer hen til døren og bliver
lukket ind, men for lige tøret potterne af før indgang. Det virker kanont,
selv om det lyder ret dumt.

Takker endnu en gang, Misse og Mor Melanie er begge meget gladere i dag!