Full-screen OG restore på http://www.dj.ne~
Fra : Kenneth Brøgger

Dato : 20-10-03 13:23

Jeg sad lige og kiggede lidt på http://www.dj.net og så at der
oppe til venstre ved logoet var en lille knap... her kunne man
klikke og så kom siden op i full-screen. Nå man så klikkede igen,
så gendannede den... Hvordan huland gør man det???

Jeg ved godt at sitet er flash - men er det muligt at man kan
lave det i HTML også?!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lobais

Dato : 20-10-03 15:42

> her kunne man klikke og så kom siden op i full-screen. Nå man så
> klikkede igen, så gendannede den...
Hvad er der nu galt med at trykke i browseren?

> Jeg ved godt at sitet er flash - men er det muligt at man kan
> lave det i HTML også?!
Ikke i HTML, men prøv at spørge i flash, eller clientsidegruppen.