Delt rå kobber kommer snart,,,
Fra : Ivar Madsen

Dato : 11-04-01 17:34

Har d.d. fået brev fra CC, om at de er på vej med delt rå kobber,
således at man kan få CC ADSL på samme kobber som man har telefoni,
ligesom hos TDC & MOBILEX. Det er dog et krav at man har telefoni abb.
hos TDC.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 11-04-01 22:36

"Ivar Madsen" <ingen@mail.nu> wrote in message
> [...]
> således at man kan få CC ADSL på samme kobber som man har telefoni,
> ligesom hos TDC & MOBILEX. Det er dog et krav at man har telefoni abb.

Er det ikke old news eller er det kun for mig? Kan godt være jeg har sovet
men det har de da sagt for snart to mdr siden...

Hygge

Flemming

Fra : Alex H.

Dato : 11-04-01 23:36

Yep......... du har ret......... gammel nyhed...... CC sagde det samme
tilbage i december mdr. 2001.........
:-/

Fra : Brian Høy

Dato : 12-04-01 00:35

> Yep......... du har ret......... gammel nyhed...... CC sagde det samme
> tilbage i december mdr. 2001.........

hmmm...... back to the future ?? )

Fra : Per Velschow

Dato : 12-04-01 06:11

> Yep......... du har ret......... gammel nyhed...... CC sagde det samme
> tilbage i december mdr. 2001.........

Nå ja, men nu har de altså sendt breve ud til folk der tidligere har fået
afslag pga. manglende rå kobber. Det tyder da på at der er en smule mere
substans i det nu.

/Per

Fra : Karsten Andersen

Dato : 12-04-01 07:44

Thu, 12 Apr 2001 07:11:16 +0200, skrev Per Velschow, på 11 linier, i
<9b3de2$j4e$1@news.inet.tele.dk>, :

>Nå ja, men nu har de altså sendt breve ud til folk der tidligere har fået
>afslag pga. manglende rå kobber. Det tyder da på at der er en smule mere
>substans i det nu.
Bare træls og få brevet når man nu ved CC afligevel ikke har udstyr på
Sabro central.

Karsten
Http://www.jyde.org
ICQ: 14948433

Fra : Jesper Skriver

Dato : 12-04-01 22:54

On Thu, 12 Apr 2001 08:44:18 +0200, Karsten Andersen wrote:
>Thu, 12 Apr 2001 07:11:16 +0200, skrev Per Velschow, på 11 linier, i
><9b3de2$j4e$1@news.inet.tele.dk>, :

>Bare træls og få brevet når man nu ved CC afligevel ikke har udstyr på
>Sabro central.

Medmindre det er fordi de lejer DSLAM porte af TDC ...

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Karsten Andersen

Dato : 13-04-01 08:09

12 Apr 2001 21:53:43 GMT, skrev Jesper Skriver, på 19 linier, i
<slrn9dc8vj.2p3a.jesper@freesbee.wheel.dk>, :

>Medmindre det er fordi de lejer DSLAM porte af TDC ...
Siden hvornår har TDC fået dem ude på Sabro central?

Karsten
Http://www.jyde.org
ICQ: 14948433

Fra : Ivar Madsen

Dato : 13-04-01 08:22

On Fri, 13 Apr 2001 09:08:47 +0200, Karsten Andersen <karsten@jyde.dk>
wrote:

>Siden hvornår har TDC fået dem ude på Sabro central?

CC forventer at de føeste bestillinger på delt kobber sættes igang
medio Juli, så har TDC nået at sætte DSLAM op på mange centraler, hvis
de skal holde at landet er dækket iløbet at de næste øhe ~15
måneder,,, Så måske er Sabro kommet på landkortet inden da,,,

Fra : Karsten Andersen

Dato : 14-04-01 15:39

Fri, 13 Apr 2001 09:22:14 +0200, skrev Ivar Madsen, på 13 linier, i
<94addtsjt5ur1ghd58iacf71mfl2hod166@4ax.com>, :

> [...]
>de skal holde at landet er dækket iløbet at de næste øhe ~15
>måneder,,, Så måske er Sabro kommet på landkortet inden da,,,

Muligvis men med TDC's hastighed med alt andet.
Tror jeg nu ikke en lille central med lige over de 1000 abb. vil være
med ADSL allerede til Juli.

Om ikke andet WebSpeed kommer sikkert heller ikke her før til
efteråret.

Karsten
Http://www.jyde.org
ICQ: 14948433

Fra : Ivar Madsen

Dato : 12-04-01 08:02

On Wed, 11 Apr 2001 23:35:32 +0200, "Flemming Lynggaard"
<nospam@lynggaard.com> wrote:

>Er det ikke old news eller er det kun for mig? Kan godt være jeg har sovet
>men det har de da sagt for snart to mdr siden...

Men nu skriver de til os der tiderliger har fået afslag, så dvs. at
nok skriver de

| er ved at forhandle en aftale på plads med Tele Danmark

men de at de skriver sådan til os, betyder at de er ved at være på
plads med aftalen.

BTW så har jeg åbenbart ikke fulgt så godt med på det sidste, for jeg
vidste det ikke,,,