PowerPoint - Indryk i linie 2 i punktopsti~
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 20-10-03 08:06

PowerPoint97. Når jeg i PP97 laver en liste med punkter, så er
teksten i linie 2 altid under selve punktummet i linien ovenover.
Jeg ønsker at teksten skal flugte i alle liner og punkterne skal
stå "for sig selv" helt til venstre. Jeg har forsøgt at flytte
med de små trekanter på liniallinien, ligesom i Word, men det
spiller ikke rigtigt. Har nogen et godt forslag?

mvh

Lars Thomsen Nielsen

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 20-10-03 20:54

"Lars Thomsen Nielsen" <lars@flexcom.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har forsøgt at flytte
> med de små trekanter på liniallinien, ligesom i Word, men det
> spiller ikke rigtigt. Har nogen et godt forslag?

Hvis jeg rykker trekanterne lidt længere ind end i mine test virker det
faktisk efter hensigten. Undskyld ulejligheden.

Lars