hva hedder det på svensk ? :-)
Fra : testpersonen

Dato : 19-10-03 19:44

Hejsa alle..

Jeg har en ven som bor i sverige og af hva jeg ved er bil dele lidt
billigere derovre.. men jeg har lige et problem..
hva hedder en luftmængdemåler på svensk ?

det er en til en golf 4 tdi 90hk fra 98 nogle der kan komme med info af
enhverart der går at jeg kan finde ud af om det er det billigere og købe den
derovre er velkommende !
Jeg gider ikke som sidstegang betale mellem 15 og 1700 + moms +montering for
den..

evt. mail til vionic2-snabela-get2net.dk

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 19-10-03 19:59

> [...]
> hva hedder en luftmængdemåler på svensk ?
>
> det er en til en golf 4 tdi 90hk fra 98 nogle der kan komme med info af

Hvis ingen svarer her, så prøv at stille spørgsmålet på swnet.fordon.bilar -
der sidder en masse bilenthusiaster som er sgidegode til svensk - og de er
altså også meget flinke

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-03 20:09

> Jeg har en ven som bor i sverige og af hva jeg ved er bil dele lidt
> billigere derovre.. men jeg har lige et problem..
> hva hedder en luftmængdemåler på svensk ?

MAF sensor på alle sprog

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 19-10-03 20:14

On Sun, 19 Oct 2003 20:44:26 +0200, "testpersonen"
<testpersonen@get2net.dk> wrote:

> [...]
>derovre er velkommende !
>Jeg gider ikke som sidstegang betale mellem 15 og 1700 + moms +montering for

Det hedder noget så enkelt som en luftmassamätare.

Det var da ikke så slemt, vel.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jh