Smadre bil
Fra : Martin Sand.

Dato : 19-10-03 17:08

Hejsa

Vi har en gammel spand af en bil som vi vil have total smadret mens vi
optager det på video. Nogle bud på hvordan det kan gøres på en sikker måde?
Det skal foregå på et lukket område.

MVH Martin

Fra : Olesen

Dato : 19-10-03 17:20

"Martin Sand." <feedback56NOSPAM@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi har en gammel spand af en bil som vi vil have total smadret mens vi
> optager det på video. Nogle bud på hvordan det kan gøres på en sikker

Gravko ?
Skubbe den ind i en betonmur vha. puder + en anden vogn ???

Fra : Martin Sand.

Dato : 20-10-03 03:35

Olesen wrote:
> Gravko ?
> Skubbe den ind i en betonmur vha. puder + en anden vogn ???

Vi har ikke adgang til gravemaskiner etc., og jeg ved ikke om vi tør skubbe
med vores egne biler...
/Martin

Fra : Hans Paulin

Dato : 19-10-03 17:53

Martin Sand. wrote:
> [...]
> optager det på video. Nogle bud på hvordan det kan gøres på en sikker
> måde? Det skal foregå på et lukket område.

....har du ikke en veninde, der kan prøve at parallelparkere den?
Hans

Fra : alexbo

Dato : 19-10-03 17:41

"Martin Sand." skrev

> Nogle bud på hvordan det kan gøres på en sikker måde?
> Det skal foregå på et lukket område.

Bind rattet, sæt en pind på koblingen, en anden på speeder, sæt i gear,
start, hiv koblingspinden væk med en snor.

mvh
Alex Christensen

Fra : Henrik Mortensen

Dato : 19-10-03 18:19

Den ultimative metode er at radiostyre lortet.

Der findes sådan et klip et sted på nettet, måske een kan hjælpe?(camry med
fjernstyring)

Så kan i filme alle steder, også inden i bilen når den crasher.

Henrik

Fra : Postal

Dato : 19-10-03 18:39

Et dansk link til den film
http://www.rcfreaks.dk/videos/1982_Toyota_Camry_RC.wmv

Fra : Claus Fabritius

Dato : 19-10-03 19:02

"Postal" <cas1(FJERNDETTE)@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Et dansk link til den film
> http://www.rcfreaks.dk/videos/1982_Toyota_Camry_RC.wmv

LOL. Fed film :)

--
/Claus Fabritius
Going in circles in a Hachi-Roku

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-10-03 19:02

"Claus Fabritius" <usenet2@fabritius.nu> skrev i en meddelelse
> "Postal" <cas1(FJERNDETTE)@mail1.stofanet.dk> wrote in message
>
> LOL. Fed film :)

Jep.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Pcman

Dato : 19-10-03 20:37

"Postal" <cas1(FJERNDETTE)@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Et dansk link til den film
> http://www.rcfreaks.dk/videos/1982_Toyota_Camry_RC.wmv

Hvor er det flot. Jeg er helt rørt til tårer
Mvh
Jarl
--
VW autocamper 2.0 boxer 1979
Maico 250 B 1960

Fra : JBH

Dato : 19-10-03 22:56

> [...]
>
> Vi har en gammel spand af en bil som vi vil have total smadret mens vi
> optager det på video. Nogle bud på hvordan det kan gøres på en sikker

Militært område & Leopard eller lignende

Fra : JBH

Dato : 19-10-03 23:51

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Martin Sand." <feedback56NOSPAM@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> måde?
> >

> Militært område & Leopard eller lignende

Kunne selfølgelig også gøres med en stor entrepenør maskine.

På den lokale genbrugsstation har de en 8 tons dozer, tror nok liige den
kunne lave en bule i taget.

mvh
JBH

Fra : Martin Sand.

Dato : 20-10-03 03:51

Alternativt: Kan man ikke få den mast ved en autoophugger? Har de ikke sådan
en monster presse?? Eller det koster måske penge?

MVH Martin