Forskel mellem Asus P4C800 /Deluxe og P4C8~
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 19-10-03 13:19

Hej med jer

Hvad er forskellen mellem de to bundkort med og uden -E??

Venlig hilsen Bart

Fra : Jan Diamant

Dato : 19-10-03 13:43

Jeg er også interesseret i lidt info, og benytter mig af barts indlæg her:

Men jeg kan lige give mit bud på dit spørgsmål bart

E modellen, har integreret Gigabit Lan på southbridge, istedet for som på de
2 billigere modeller hvor den er integreret via et PCI interface på MB,
derudover er den født med firewire og en udvidet SW pakke.

Og så et lige et spørgsmål, til alle jer P4C800 ejere !!!

Kører det godt, og er det OC venligt ???
Jeg overvejer nemlig et sådant, jeg er ved at forlade fjenden(Amd)
og komme "hjem" igen

Mvh
Jan

Fra : Jan Diamant

Dato : 19-10-03 13:52

Ups sorry, begge er født med firewire !!!

læs evt. mere her, THP har en test af 24 MB med intel chipsæt

http://www20.tomshardware.com/motherboard/20030707/index.html

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 19-10-03 19:31

>Kører det godt, og er det OC venligt ???

Jeg er glad for mit p4c800-e, men jeg ved ikke hvor oc venligt det er.
læs mere på.
http://www.abxzone.com/

mvh
Thomas

Fra : stig klausen

Dato : 19-10-03 22:19

p4c800 er ret overclockingvenligt.

du vælger mellem 5%, 10% ,20% ,30% overclocking i bios.
og det er har kørt med fint 20% overclocking hos mig i over 1,5 måned nu
og jeg bruger bare in a box køleren (den larmer heller ikke meget)

meget nemt.

stig