tele 2 alle vegne
Fra : martin nielsen

Dato : 19-10-03 00:32

hvornår er denne gruppe færdig med at give ris-ros til tele2 ?? man hører om
4-10 emner om dagen..... jeg tror snart at alle nyhedsgruppe brugere har
sagt deres mening......

Fra : Bernhard Ege

Dato : 19-10-03 09:06

"martin nielsen" <o@o.com> wrote in message
> [...]
hører om
> 4-10 emner om dagen..... jeg tror snart at alle nyhedsgruppe brugere

Tjaa, så længe nogen nævner emnet (lige som dig) så bliver det holdt i
live.

mvh Bernhard

Fra : Claus O

Dato : 19-10-03 10:13

"martin nielsen" <o@o.com> wrote in message news:3f91cd0d$0$9763$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> hvornår er denne gruppe færdig med at give ris-ros til tele2 ?? man hører om

flytter lige lidt "news" for EVT. NYE KUNDER fra den interne tele2 gruppe hertil:

Så gik Tele2 på weekend og lod net være net igen igen, fra kl ca. 01.00 til
kl ca 04.00 var nettet nede her hos mig samt hos nogle andre tele2 kunder
jeg kender i den anden ende af sjælland også, vil den farce med tele2 net
imgem emde tage, men måske er de bare ikke kloge nok til at lave BB.

mvh
Cod@
DC-Hub Piratcom3.no-ip.org

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 19-10-03 13:03

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote in message
> [...]
> kl ca 04.00 var nettet nede her hos mig samt hos nogle andre tele2 kunder
> jeg kender i den anden ende af sjælland også.

Jeg er koblet på i Aalborg...Der var heller intet liv i forbindelsen da jeg
kom hjem lidt i 04:00...

MVH
Thomas

Fra : Calle.

Dato : 19-10-03 13:10

Thomas Eg Jørgensen wrote:
> "Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote in message
>
> Jeg er koblet på i Aalborg...Der var heller intet liv i forbindelsen
> da jeg kom hjem lidt i 04:00...
mit var dødt endnu kl 12.30, så ringede jeg til suporten, nu har jeg
pludselig en 2048 isedet for min 512

--
Calle

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-10-03 20:51

"Calle." <Fake@Fake.Fake> wrote in message

> mit var dødt endnu kl 12.30, så ringede jeg til suporten, nu har jeg
> pludselig en 2048 isedet for min 512

Hvorfor? sagde du noget, eller skete det automatisk?

Lidt irreterende, hvis man betaler for 2Mbit, og alle andre også for 2mbit
for 200,- mindre pr. måned

Fra : Calle.

Dato : 19-10-03 22:48

Bjarke Hansen wrote:
> "Calle." <Fake@Fake.Fake> wrote in message

> Hvorfor? sagde du noget, eller skete det automatisk?

Dengang jeg fik ADSL kludrede de rundt i mine ledninger inde på centralen,
og der gik 5 UGER inden de fandt fejlen. En nabo fik automatisk en
købmandskurv for at blive konverteret 2 dage senere end lovet. Jeg skrev et
alm. postet brev til Admin. hvor jeg klagede over den forskel der er på
kunder, og forlangte 3 mdr 2Mbit som min. komp.
Det har de så åbenbart givet mig inat uden at fortælle mig det først, men
mon ikke der ligger et brev i postkassen imorgen

--
Calle

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-10-03 10:25

martin nielsen wrote:
> hvornår er denne gruppe færdig med at give ris-ros til tele2 ?? man hører om
> 4-10 emner om dagen..... jeg tror snart at alle nyhedsgruppe brugere har
> sagt deres mening......

Tjah ....

Det ville være rart med en dk.edb.internet.udbydere.xdsl.tele2 som
man så kunne undlade at læse ..

// Hans, glad Tele2-kunde ..
--
Motorcyklister der kører i BIL når det regner er, BILISTER!

Fra : Jens Petersen

Dato : 19-10-03 11:11

On 19 Oct 2003 09:24:43 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Tjah ....
>
>Det ville være rart med en dk.edb.internet.udbydere.xdsl.tele2 som
>man så kunne undlade at læse ..

Hvorfor dog det, du kan da bare undlade at læse
dk.edb.internet.udbydere.xdsl

>// Hans, glad Tele2-kunde ..

Jeg er også glad.

--
Jens callto://jensep

Facts and Truth are not necessarily the same!

Fra : martin nielsen

Dato : 19-10-03 13:18

fordi jeg gerne vil vide om hvad der sker m.h.t internet.udbydere.xdsl og
efter hvad jeg ved så er der en del så hvorfor kun skrive om en af dem ?

Fra : Jens Petersen

Dato : 19-10-03 19:04

On Sun, 19 Oct 2003 14:18:29 +0200, "martin nielsen" <o@o.com> wrote:

>fordi jeg gerne vil vide om hvad der sker m.h.t internet.udbydere.xdsl og
>efter hvad jeg ved så er der en del så hvorfor kun skrive om en af dem ?

Men så vil jeg da skrive en masse lange indlæg om hvor tilfreds jeg er
med min linie fra TDC

--
Jens callto://jensep

Any Sharks out there??? Where else would they be? That's the Ocean!!!

Fra : Rudi Stegen

Dato : 19-10-03 12:06

Hej Hans Joergensen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Det ville være rart med en dk.edb.internet.udbydere.xdsl.tele2 som
> man så kunne undlade at læse ..

Meget apropos har jeg længe været nysgerig: Har get2net/Tele2 ikke
interne grupper?

På den ene side er det jo en gammel, veletableret ISP, hvorfor jeg
ville forvente det. Men på den anden tyder meget på, det af én eller
anden grund ikke er tilfældet. Derfor min forvirring og spørgsmål.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Claus O

Dato : 19-10-03 12:35

"Rudi Stegen" <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> wrote

> Meget apropos har jeg længe været nysgerig: Har get2net/Tele2 ikke
> interne grupper?

Og man kan ikke læse? (indlæg 11.13 idag fra undert.)
flytter lige lidt "news" for EVT. NYE KUNDER fra den interne tele2 gruppe hertil:

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 19-10-03 16:11

Claus O wrote:
> Og man kan ikke læse? (indlæg 11.13 idag fra undert.)
> flytter lige lidt "news" for EVT. NYE KUNDER fra den interne tele2
> gruppe hertil:

Besvarer det også Rudis spørgsmål om hvorfor alle disse indlæg kommer her i
stedet for i de interne Tele2-grupper, hvor meget af det hører til ?

Alle dem, der ikke har Tele2 er jo flintrende ligeglade med Tele2-kunders
problemer med Tele2 - alt det hører kun hjemme i interne Tele2 grupper.

Nøjagtig på samme måde som Tdc-kunders problemer med Tdc kun hører til i de
interne Tdc-grupper o.s.v.......

--
Mvh Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Mail: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk

Fra : rea721

Dato : 19-10-03 17:39

Jan Vestergaard wrote:

> Alle dem, der ikke har Tele2 er jo flintrende ligeglade med
> Tele2-kunders problemer med Tele2 - alt det hører kun hjemme i
> interne Tele2 grupper.

Næ, det høre fint til her i gruppen.....

> Nøjagtig på samme måde som Tdc-kunders problemer med Tdc kun hører
> til i de interne Tdc-grupper o.s.v.

Næ, det høre fint til her i gruppen....

.....sålænge det er gode / dårlige oplevelser med XDSL udbyderer.

--
Rea721 AKA Leon Andrea skod1@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Rudi Stegen

Dato : 19-10-03 19:53

Hej rea721, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Næ, det høre fint til her i gruppen...

Ved et bred fortolkning af fundatsen - ja.
Men ved en mere konkret og kritisk fortolkning ville jeg afgjort mene
nej.

At Tele2 indimellem har lidt tekniske problemer pga. deres procentvise
voldsomme stigning i antallet af ADSL-kunder er næppe nogen nyhed.
(Undtaget selvfølgelig som responser på spørgsmål fra potentielle
Tele2-kunder).

Og specialtilfælde som at de har været nede et par timer i nat, er da i
særdeleshed ret uinteressant for kunder hos andre ISP'er. Den slags er
da netop interne gruppers eksistensberettigelse.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : rea721

Dato : 19-10-03 22:31

Rudi Stegen wrote:

> Ved et bred fortolkning af fundatsen - ja.

Hvorfor en _bred_ fortolkning ?

> Men ved en mere konkret og kritisk fortolkning ville jeg afgjort mene
> nej.

Hvilken del af fundatsen for DEIUX mener du understøtter det, altså at:
[citat]
Tele2-kunders problemer med Tele2 - alt det hører kun hjemme i
interne Tele2 grupper.
[slut] ?

> [...]
> voldsomme stigning i antallet af ADSL-kunder er næppe nogen nyhed.
> (Undtaget selvfølgelig som responser på spørgsmål fra potentielle

Netop. Nye potentielle kunder, nye brugerer af NG osv. Jeg kan godt li at
læse om den tekniske del af XDSL teknologien, som jeg stortset ikke fatter
en dyt af, men jeg kan også li at læse om de forskellige problemer der
opstår sporadisk hos de forskellige dsl udbyderer, det være sig efter en ny
reklame kampange eller ændringer af whatever. Den mulighed har jeg her i
DEIUX.

> Og specialtilfælde som at de har været nede et par timer i nat, er da
> i særdeleshed ret uinteressant for kunder hos andre ISP'er.

Isoleret set ja, for hvad kommer det mig ved at feks Tele2 køre dårligt, men
set i den store sammenhænge danner de forskellige "debatter" et grundlag for
hvad jeg mener om en given udbyder, og sålænge det er inden for fundatsen af
gruppen er det helt ok.

> Den slags er da netop interne gruppers
> eksistensberettigelse.

Nej, der er som regel kun adgang for kunder. Desuden bruges de til dirrekte
udbyderspecifikke supportspørgsmål osv osv... og fred være med det

Fut netikette, fordi vi er ot her.

Fra : Claus O

Dato : 19-10-03 18:03

"Jan Vestergaard" <jan@NOMAILjve.dk> wrote

> Alle dem, der ikke har Tele2 er jo flintrende ligeglade med Tele2-kunders
> problemer med Tele2 - alt det hører kun hjemme i interne Tele2 grupper.

Du er da ikke lidt tung bagi vel?
Hvis jeg overvejede at skifte til Tele2 (hvilket *desværre* allerede er sket)
ville jeg da gerne vide *på forhånd* hvilket problemer jeg *kunne* komme
ud for (hvilket jeg ikke har nogen mulighed for uden adgang til bestemt *.intern gr.)

Fra : Rudi Stegen

Dato : 19-10-03 19:42

Hej Jan Vestergaard, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> [...]

Jo da.

Det var det, det kneb med.

> Alle dem, der ikke har Tele2 er jo flintrende ligeglade med
> Tele2-kunders problemer med Tele2 - alt det hører kun hjemme i
> interne Tele2 grupper.

Præcis.

Formelt er det selvfølgelig under en bred fortolkning af fundatsen for
denne her gruppe o.k. Men reelt er det ligesom... du siger, ja

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : rea721

Dato : 19-10-03 20:02

Rudi Stegen wrote:

> Præcis.

Ikke enig.
Jeg har ikke Tele2 og jeg er interresseret i at høre om problemerne. Jeg er
heller ikke enig i at det _kun_ høre til i tele2's interne grupper.

> Formelt er det selvfølgelig under en bred fortolkning af fundatsen for
> denne her gruppe o.k.

Det er ikke bare formelt, og ej heller under en _bred_ fortolkning ok at
debatere den slags, det er _helt_ efter fundatsen:

[citat]
3. Fundats:
Formålet med gruppen er at stille et forum til rådighed,
hvor man kan diskutere positive og negative erfaringer med
udbydere af internetadgang via xDSL, deres stabilitet,
ydelser, support og hastighed.

Typiske emner kunne være:
* Gode/dårlige oplevelser med udbydere af xDSL-opkoblinger.
[citat slut]

> Men reelt er det ligesom... du siger, ja

Forstår ikke din smeily, men hvis den indikere at "folk" under en bred kam
er ligeglade med andre kunders problemer er den forstået.

FUT netikette, fordi vi vist er ved at være ot.

Fra : Brian Thomsen

Dato : 19-10-03 14:47

"martin nielsen" <o@o.com> skrev :
> [...]
om
> 4-10 emner om dagen..... jeg tror snart at alle nyhedsgruppe brugere har

Jeg kan se du bruger MS Outlook Express. Hvorfor ikke sætte et filter op til
at slette alle indlæg med "tele2" som subject???

Mvh.
BT