mobilix og hardware levering ??
Fra : ls

Dato : 11-04-01 16:39

hej

jeg har fået at vide at min linie bliver konverteret til mobilix´ adsl
løsning d. 17/4. det er jo meget fint, men jeg har pt. ikke modtaget noget
modem og der er kun lørdag at løbe på !!!

er der nogle der ved hvordan promte mobilix levere hardwaren i forhold til
konverteringstidspunktet - eller om der er fosinkelser i forbindelse med
hardware leveringen....

jeg har bestilt modem.

lars hs

Fra : Karsten Kristensen

Dato : 11-04-01 16:56

> [...]
> konverteringstidspunktet - eller om der er fosinkelser i forbindelse med

Hej Lars

Jeg fik mit modem(usb) i god tid. Dvs. jeg fik en seddel fra et fragt-firma
i Glostrup om at de havde været forbi uden at finde mig hjemme. Jeg ringede
så til de, og aftalte en anden dag - hvor de ikke kom, men un sendte en
seddel. Ditto på en 3die aftale. Hvorefter jeg hoppede på min cykel og kørte
derud og hentede pakken.

Hvad kan man så lære af det...dunno reall, bortset fra at man måske burde
påregne sig en tur til Glostrup..

Karsten - hvis adsl nu funker 100%

Fra : Lars Henrik Jensen

Dato : 11-04-01 22:52

Hej Lars

Jeg lørdag brev fra TDC og Mobilix om at jeg ville få ADSL om mandagen.
Straks ringede jeg til Mobilix for at klage min nød, de trøstede med at jeg
om mandagen ville modtage modem via Pakketrans.

Pakketrans kom kl. 13.30 og afleverede modem på min arbejdsplads hvortil jeg
havde bedt om levering.

Måtte installere driver om en enkelt gang (WIN ME), men så funkede det
ellers, der er fuld fart på op til 59 kb download (128/512-forbindelse).

Jeg har været yderst tilfreds her efter leveringen, men der har været meget
bøvl med kontrakt der blev væk i roderiet hos Mobilix.

Men det er lidt svært at vænne sig til at man ikke skal passe på regningen,
gamle vaner med at lukke forbindelsen når der skal skrives indlæg osv hænger
ved....

Glæd dig!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lars Henrik Jensen
Haraldsgade 7
5000 Odense C
lhj@e-privat.dk
66 11 59 98

Fra : Thomas

Dato : 12-04-01 12:43

Hey der.
Hvordan står det til med at downloade fra servere i usa?
og hvor godt er ping til danske spil servere?
Mvh Thomas

Fra : Thomas Ehler

Dato : 15-04-01 20:12

Hej Lars

Jeg véd at de har totalt vildt travlt inde hos Mobilix for tiden
(klart med det tilbud!! ) så jeg tror da nok at jeg lige ville se at få fat
i dem på deres Hotline (80404040 - 4 - 4 ) og klage din nød.
Ellers tror jeg du kommer til at sidde med en død linie på tirsdag...
Find en god film at vente til og trøst dig med at det er et gratis nr......

MVH
Thomas