Pro@ccess igen igen *suk*
Fra : Tomas O.

Dato : 11-04-01 16:38

Hej gruppe

Ja I har nok hør den her før. Jeg HAR kigget mere end 1000 indlæg
igennem og ikke fundet det jeg søgte.

En trin for trin vejledning for totalt dummies for at åbne alle porte
til online spil i speedstream routeren.

Og jeg mener virkelig trin for trin.

Jeg har kigget her:
http://www.marlow.dk/dsl/

men fatter ikke meget af det og tør ikke pille ved det efter de meget
sparsommme beskrivelser der.

Det jeg har brug for er en minutiøs gennemgang trin for trin så man
ikke kan gøre noget galt hvis man følger den nøje.

Nogen der har en link?

Hilsen
Tomas O.

Fra : Tomas O.

Dato : 14-04-01 07:29

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse news:9b1tp6$aba$1@sunsite.dk...

Tak for de mange svar.

Tomas O.

Fra : Christen Stephansen

Dato : 14-04-01 08:50

> Tak for de mange svar.

Det er en generel opfattelse, at dummies ikke skal have lov til at pille.
Det er dummies, der ringer ind og forventer support, hvis der opstår
problemer.

/Christen Stephansen

Fra : Asger Ellekrog

Dato : 16-04-01 14:56

"Christen Stephansen" <lucifer@jones.dk> skrev i en meddelelse

> Det er en generel opfattelse, at dummies ikke skal have lov til at pille.
> Det er dummies, der ringer ind og forventer support, hvis der opstår
> problemer.

Javel..! - og hvordan definerer I så lige en dummie?

/Asger

Fra : Ghashûl

Dato : 16-04-01 14:55

On Mon, 16 Apr 2001 15:55:41 +0200, "Asger Ellekrog"
<asger.ellekrog@get2net.dk> wrote:

>"Christen Stephansen" <lucifer@jones.dk> skrev i en meddelelse

>Javel..! - og hvordan definerer I så lige en dummie?

En som har brug for en 100% trin for trin vejledning?

--
Regards Ghashûl
ICQ: 7223six29 † E-mail: stefan at bruhn dot to † URL: http://ghashul.dk/

I demand the right to keep and arm bears