Billeder af mine Tropheus
Fra : Anders T. Pedersen

Dato : 18-10-03 21:08

Jeg kan da lige poste lidt billeder af mit ene Tropheus akvarie....

http://tanganyika-online.dk/billeder/

Info:
Fiskene er
2.13 Tropheus Brichardi Katonga (F1)
3.11 Tropheus Sp. Black Kariza (VF/SØ)

Stenene er kalksten, fundet ved Hirtshals havn...

/Anders

PS: Konstruktiv kritik er meget velkommen....

Fra : Michael Andersen

Dato : 18-10-03 21:31

Føj for et klamt fiskevalg, der mangler i den grad en flok MALAWI CICHLIDER
i det akvarium. At bruge så meget akvarievand på disse fisk er jo det rene
vanvid!!!!!

Næææææææææ - du har fået banket et flot akvarium op Anders og din
fotografering er også i top, det er vel ikke din telefon du har taget disse
billeder med? (hvilket kamera er det)

Med venlig hilsen

Han der altid har Malawier til salg hvis du skulle blive rask

Fra : Anders T. Pedersen

Dato : 18-10-03 22:47

Hej Mike...

Nej.. Det er ikk telefonen der har taget dem... Det er mine forældres
kamera.. Jeg er ikk imponeret over kvaliteten...

Ang. at du har malawi til salg... Ikk interesseret ... Jeg er deriod
køber til nogle af dine maller... Lad os snakkes ved over icq.... Kan godt
bruge en 3-4 stykker....

/Anders

"Michael Andersen" <FJERNDETTEmichael_andersen2@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3f91a305$0$21485$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

Fra : Michael Andersen

Dato : 18-10-03 22:51

Hej Anders

Lyder fint

Mvh.

Michael

Fra : Jesper Laursen

Dato : 19-10-03 20:07

Hej Michael !

Når nu du skriver at du altid har lidt malawi yngel til salg
kunne det såikke være en ide´ at lave en hjemmeside med billeder
af de fisk du nu har, så folk som mig kunne se udvalget ???

Hilsen Jesper ( en stor malawi fan )

--
!!! Slet ordet FJERN i min E-mail adresse
eller vil jeg ikke kunne modtage jeres mails !!!

Fra : Kell

Dato : 23-12-03 13:00

> disse

Man fik vist ikke svar på om det var digital kamera eller spejlrefleks.

Og så mangler der vel lidt yngel
Det nytter vel ikke at det er flot og rent , beviset på at de hygger sig i
sådan en bajle vand er vel ynglen ?

Hilsen Kell.
som mest er til pseudotropheus Demasoni "Malawi"

Fra : Anders T. Pedersen

Dato : 27-12-03 04:17

> Man fik vist ikke svar på om det var digital kamera eller spejlrefleks.

Et gammelt Kodak 3 Mpixel digicam....

> Og så mangler der vel lidt yngel
> Det nytter vel ikke at det er flot og rent , beviset på at de hygger sig i
> sådan en bajle vand er vel ynglen ?

De yngler ikke pt. Problemet er vist at der er 2 arter, arbejder på at få
afsat Brichardi Katongaerne..

/Anders