Mazda 121 1991 reservedele
Fra : Kenneth Skovgaard

Dato : 18-10-03 17:08

Er der nogen der har nogen ide om hvor jeg finder dele til min svigermors
mazda 121.

jeg kan ikke rigtigt finde nogen der handler med 121 dele (mazda gør
sikkert.. men hun er lidt nærig)

Kenneth

Fra : SNiP

Dato : 18-10-03 19:20

"Kenneth Skovgaard" <kensk@mail.dk> wrote in message
> Er der nogen der har nogen ide om hvor jeg finder dele til min svigermors
> mazda 121.
>
> jeg kan ikke rigtigt finde nogen der handler med 121 dele (mazda gør
> sikkert.. men hun er lidt nærig)

Autobremsen i Rødovre. www.autobremsen.dk

/J

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 19-10-03 11:31

Hejsa,

Kenneth Skovgaard wrote:

> Er der nogen der har nogen ide om hvor jeg finder dele til min svigermors
> mazda 121.
>
> jeg kan ikke rigtigt finde nogen der handler med 121 dele (mazda gør
> sikkert.. men hun er lidt nærig)

Tjaa.. det afhænger lidt af hvad du har brug for.

Nogle dele har T. Hansen <URL:http://www.thansen.dk/>

Ellers kik hos huggere: <URL:http://www.dataophug.dk/>

Mvh.

Regnar

Fra : Fam. Olsen

Dato : 19-10-03 21:20

"Kenneth Skovgaard" <kensk@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mazda 121.
>
> jeg kan ikke rigtigt finde nogen der handler med 121 dele (mazda gør

Uha den er svær. Jeg har selv det problem ind imellem. For det meste må jeg
køre til mazda. T. Hansen har dog lidt. Jeg har også været heldig på
www.autocity.dk . Der kan man lægge ind hvad man ønsker af dele og så får
man en mail med et tilbud fra diverse stumpepushere der er leveringsdygtige.

MVH Niels