Lidt Tele2 ros...
Fra : SSC

Dato : 18-10-03 12:20

Har været ude med lidt kritik af dem tidligere pga ventetid med
konvertering. (1md. uden adsl)
Men må sige at det kører fint nu, har dog oplevet et par nedetider af
5-10 minutters varighed.
Hastighed fra deres egen nyhedsserver er second to none!
Men også fin hastighed fra Usenetserver (Atlanta)
Ligger med en konstant downloadhastighed fra deres servere på 225
kB/sek på min 2048/512 kbit/s. linje.
Bruger alle 6 connections som der er tilladt...

SSC

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 19-10-03 14:57

SSC wrote:

> Hastighed fra deres egen nyhedsserver er second to none!

Jeg kan altså kun hente headere med 180 KB/sec mens data hentes med 225
KB/sec om aftenen To tråde er som regel nok. Completness på de
udenlanske er dog for dårlig ...

> Men også fin hastighed fra Usenetserver (Atlanta)

Hvilken Atlanta server bruger du og hvad er prisen ?

Jørn

Fra : SSC

Dato : 19-10-03 17:26

On Sun, 19 Oct 2003 15:56:43 +0200, Jørn Hundebøll
<spamnews1@dblue.dk> wrote:

> [...]
>udenlanske er dog for dårlig ...

>Hvilken Atlanta server bruger du og hvad er prisen ?

http://usenetserver.com/
De har haft deres problemer. Men pt kører det fint. Henter med alle 6
tilladte connections i "GrabIt".
Completenes og retention skulle blive bedre, påstår de ialt fald.
Pris ca 240 kr/3 mdr. og derefter ca 110 kr. pr md. - ubegrænset
download.

SSC

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 19-10-03 22:47

"SSC" <xxx@xxx.xxx> skrev i en meddelelse

> Bruger alle 6 connections som der er tilladt...

Hvad betyder det?

Tillader Tele2 kun at du har 6 applikationer af gangen der tilgår
internettet?

(I så fald er jeg glad for at jeg har modstået fristelsen for at skifte fra
Tiscali :) )

Fra : SSC

Dato : 20-10-03 00:33

On Sun, 19 Oct 2003 23:47:27 +0200, "Thomas Wesley Hinton"
<wesley@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>internettet?
>
>(I så fald er jeg glad for at jeg har modstået fristelsen for at skifte fra

Nej. Det er "Usenetserver" der tillader max 6 connections, hvilket er
meget normalt for Premium News-servere. (Læs evt. mere her:
http://usenetserver.com/)

SSC

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 21-10-03 02:47

> Nej. Det er "Usenetserver" der tillader max 6 connections, hvilket er
> meget normalt for Premium News-servere. (Læs evt. mere her:
> http://usenetserver.com/)

ah ok.

Så er der jo kun det med at Tele2 ikke giver en router med der holder mig
tilbage nu :/

Fra : sidf sdf

Dato : 21-10-03 11:09

Og at de heller IKKE yder support på routere.....

Husk det
MJ

Fra : Andreas Falck

Dato : 21-10-03 11:12

sidf sdf 1234@cc.dk skrev dette:

> Og at de heller IKKE yder support på routere.....

Hvem svarer du, og hvad svarer du på?

Jeg har da fået fin support og hjælp til at sætte min router op.

Og så gjorde det ikke spor om du lærte og gjorde brug af de eminent
gode retningslinier for svar- og citatteknik. Læs mere i linket i min
signatur.

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-10-03 14:34

"Thomas Wesley Hinton" <wesley@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Så er der jo kun det med at Tele2 ikke giver en router med der holder mig
> tilbage nu :/

Mon ikke du kan finde de 4-500 kr. i budgettet et sted?

Fra : sidf sdf

Dato : 21-10-03 10:32

Så var det på tide du læste dette her igennem :

http://www.findsvar.dk/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=734

Det er simpelthen landets ringeste internet udbyder efter Tiscali

MJ

Fra : Andreas Falck

Dato : 21-10-03 10:58

sidf sdf 1234@cc.dk skrev dette:

> Så var det på tide du læste dette her igennem :

eller også at du læste dette:

FUT dk.admin.netikette