lukke et frames set
Fra : pepss

Dato : 18-10-03 11:56

hejsa NG

nu får jeg jo nok at vide at frames er yt og er noget gamle L... men men jeg
er nu meget glade for den
jeg har så bare et lille problem med dem!
www.cafe-flirt.dk jeg vil gerne ha at min startside ikke er i et frames
set og når man så logger ind skal det så gå over i et. det er også let nok
men når man så logger ud kommer problemet! der vil jeg gerne ha at frames
settet lukker og man kommer til start siden.
er der nogen der kan fortælle mig hvordan man kan gøre det?
håber det er til at forstå hvad jeg vil

--
pepss
den ordblinde der prøver at blive web-designer

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 18-10-03 12:21

"pepss" <olefriis@privat.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa NG
>
> nu får jeg jo nok at vide at frames er yt og er noget gamle L...
> men men jeg er nu meget glade for den

Du slipper med en advarsel

> [...]
> start siden.
> er der nogen der kan fortælle mig hvordan man kan gøre det?

Prøv at skrive:

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : pepss

Dato : 18-10-03 13:19

"Soeren Nielsen" skrev
> "pepss"
>
> Du slipper med en advarsel

takker for det!

> Prøv at skrive:

takker! det var der jo ikke meget i!
det vil jeg lige prøve når jeg lige har rettet nogen andre fejl jeg lige har
fundet