Spørgsmål om 200000 km's eftersyn på Peuge~
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 18-10-03 08:43

Hej.

Nogen der kan fortælle mig hvad der mekanisk ses efter, i forbindelse med et
200000 km's eftersyn på en Peugeot 604?

Erik

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 18-10-03 16:10

"Erik M. Nielsen" <genealogiSPAMFILTER@antispam.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Nogen der kan fortælle mig hvad der mekanisk ses efter, i forbindelse med
et
> 200000 km's eftersyn på en Peugeot 604?

Det står i din servicebog. - Der står de grundlæggende ting man vil
undersøge bilen for, når den har kørt et vist antal km.

-M

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 18-10-03 20:14

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Det står i din servicebog. - Der står de grundlæggende ting man vil
> undersøge bilen for, når den har kørt et vist antal km.

Alfaens serviceintervaller (i servicebogen) stopper ved 180k - mon dét også
er problemet hos Erik?

Erik >> måske du kan se et "mønster" i intervallerne?

\Mandal

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 18-10-03 20:45

> Alfaens serviceintervaller (i servicebogen) stopper ved 180k - mon dét
også
> er problemet hos Erik?

Er det ikke lidt skræmmende at have en bil med forudprogrammeret
livslængde

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 18-10-03 21:12

> Er det ikke lidt skræmmende at have en bil med forudprogrammeret
> livslængde

Se, den tanke har strejfet mig :D - men den tid den sorg. Bilen giver så
meget tilbage i hverdagen, så "hva fann.."

\Mandal

Fra : max

Dato : 23-10-03 14:28

Hvis din 406 er som de fleste andre biler så kan du kikke under 100000 km det er
det samme det vil sige et stor eftersyn.

"Re: Spørgsmål om 200000 km's eftersyn på Peugeot 406"

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.162.225.15)

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 23-10-03 14:42

On Sat, 18 Oct 2003 21:13:53 +0200, "Brian Fisker [8900]"
<Mandal@+FjernMig+edb.dk> wrote:

>Alfaens serviceintervaller (i servicebogen) stopper ved 180k

Nope - 200.000 km som så mange andre biler (AR 164 Q4).
Iøvrigt er dét næppe noget problem, idet en sammenligning på tværs af
km klart indikerer, what to do !

/Mogens