Browser
stl_s 3840
arlet 2470
DivX plug-in IE 6
Fra : Ukendt

Dato : 18-10-03 07:16

Hvor kan jeg få et plug-in til IE 6 - UDEN at der også installeres spyware -
jeg har kun brug for et plug-in til at afspille
mvh
Flemming

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-10-03 18:05

"Flemming Løvenhardt" <f.lovenhardt-snabela-mail.tele.dk> skrev
:

>Hvor kan jeg få et plug-in til IE 6 - UDEN at der også installeres spyware -
>jeg har kun brug for et plug-in til at afspille

Freeversionen på http://www.divx.com/divx/ har ikke spyware, men
det er da ikke et plugin til IE 6, men til din mediaafspillere.

Kan ikke se, hvad du skal bruge det til i IE.
--
Knud

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 18-10-03 18:17

In news:bks2pv43b752amoh3e6abh59m82np5kkcm@dtext.news.tele.dk ,
Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> typed:
> [...]
> det er da ikke et plugin til IE 6, men til din mediaafspillere.
>
> Kan ikke se, hvad du skal bruge det til i IE.

Nej.... sagt på en anden måde... Hvis det virker i din mediaafspiller så
virker den også i IE...
--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk