ID af mobo rev.
Fra : Ukendt

Dato : 17-10-03 21:29

Er der en måde at finde et mobos revision nummer når den
hvide papirstrimmel ikke er der hvor den burde være...

Asus A7N8X Deluxe/Gold Manualen er 1.0 E1086 Oktober 2002.

Det skyldes at der er 2 bios versioner, en til rev 1.06 og en efter..

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/

Fra : phg1

Dato : 17-10-03 22:43

"" skrev d. 17-10-03 21:29 dette indlæg :
> [...]
>
> Asus A7N8X Deluxe/Gold Manualen er 1.0 E1086 Oktober 2002.
>
> Det skyldes at der er 2 bios versioner, en til rev 1.06 og en efter..

det burde stå neders på siden når du booter din computer tryk evt på
pause knappen så du kan nå at skrive det ned.

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-03 23:57

>det burde stå neders på siden når du booter din computer tryk evt på
>pause knappen så du kan nå at skrive det ned.
Nu er det ikke bios versionen jeg er ude efter, hvis det er det du mener.
Det er pcb printets version.

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/

Fra : Villy Jensen

Dato : 18-10-03 07:05

> Er der en måde at finde et mobos revision nummer når den
> hvide papirstrimmel ikke er der hvor den burde være...
>
> Asus A7N8X Deluxe/Gold Manualen er 1.0 E1086 Oktober 2002.

Normalt er mobo revision silketrykt et-eller-andet-sted på oversiden. Det er
samtidig samme 'tryksværte' som komponentnavne, da hele oversiden normalt er
'trykt i et hug'.

Dog er versions-angivelses-fonten ofte valgt lidt større end
kompoenttekster, og ofte mindre end mobo-type-angivelses-fonten.

Mvh Villy [2830]
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-03 18:41

>Dog er versions-angivelses-fonten ofte valgt lidt større end
>kompoenttekster, og ofte mindre end mobo-type-angivelses-fonten.
Ja, jeg er ikke nybegynder, har samlet maskiner siden 1980, men dette
nummer kan jeg ikke finde for en gangs skyld.

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/

Fra : T.E.S. Pedersen

Dato : 19-10-03 00:12

Hej

Det står mellem PCI slot 2 og 3, lige efter ASUS A7N8X, med små
bogstaver.....
Du har samme dato som mit board, så det er nok rev. 1.04

vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-03 13:55

>Det står mellem PCI slot 2 og 3, lige efter ASUS A7N8X, med små
>bogstaver.....
>Du har samme dato som mit board, så det er nok rev. 1.04

Mannnn, du har ret, kun med en skarp lygte kunne jeg skimte
1.04, faktisk kun 1 og 4 tallet, så det er småt, takker mange gange.....

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/