Hvor finder man en killing nu ??
Fra : Jensn

Dato : 17-10-03 19:03

Hej

Min datter på 5 år (og os andre) har netop mistet sin 5 måneder
unge, højt elskede, hun-killing - den var så dristig at løbe ud
foran en bil ! - den blev "heldigvis" ramt så den var død med
det samme, så den ikke led - og så heldigvis også pæn ud
bagefter - så den blev begravet efter alle kunstens regler

MEN - hvor finder man en killing på denne årstid ?

Må gerne være en hunkat - skal være vant til børn og ikke
mindst kærlig og legesyg

Meget gerne på syd / øst-fyn

Mvh.
Jensn - og ikke mindst datteren som påstår at hun IKKE kan sove i nat

Fra : Pia J

Dato : 17-10-03 19:06

Internaterne bugner af katte i alle aldre. Kiggede på Dyrenes beskyttelse
for blot et par dage siden.

Måske I så skulle overveje, hvordan I kan forhindre kæledyret i at løbe helt
ud på vejen næste gang? Det er altså ikke sjovt at bytte dem ud hele tiden,
jeg foretrækker klart at beholde dem jeg har. Og det er ligeså ubehageligt
at være den der sidder i bilen og ikke kan nå at standse.

Der ligger 2 på Fyn:

<http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/internat.nsf/forsideinternat?openform&
exp=210dd4fe3ee9c01fc1256b7400688dfc>

:Pia

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-03 13:24

Hej

Det var da trist, prøv at se signes indlæg, hun står
med en lille killing som skal bruge et godt hjem,
hurtigst muligt.

Hilsen Asbjørn